کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

زمان نشستن پشت کامپیوتر را کاهش دهید

طبق مطالعات انجام شده، ۷۱ دقیقه کاهش در زمان نشستن در محیط کار می تواند به کاهش وزن و عمر طولانی تر کمک کند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازمهر، مطالعات محققان دانمارکی نشان می دهد کاهش مدت زمان نشستن در محیط کار می تواند به کاهش چربی اضافی بدن انجامیده و در نتیجه ریسک ابتلا به بیماری قلبی، دیابت و مرگ زودهنگام کمتر می شود.

محققان با سه ماه پیگیری وضعیت افراد شرکت کننده در مطالعه شاهد کاهش ۰.۶۱ درصدی میزان چربی در این افراد بودند. این نتیجه حاصل ۷۱ دقیقه کاهش در مدت زمان نشستن در طول ساعات کاری هر روز بعد از گذشت یک ماه بود.

جین تلستراپ، عضو تیم تحقیق از موسسه ملی سلامت عمومی دانمارک، در این باره می گوید: «کاهش روزانه مدت زمان نشستن در محیط کار تا ۷۱ دقیقه تاثیر بلندمدتی در درازمدت دارد و با کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و مرگ و میر زودهنگام به هر علتی همراه است.»

تیم تحقیق در این مطالعه ۳۱۷ کارمند را از ۱۹ اداره مختلف مورد بررسی قرار دادند و هریک را به طور تصادفی به یکی از گروه های کنترل یا اقدام اختصاص دادند.

گروه اقدام شامل تغییرات محیطی محل کار و سخنرانی و کارگاه آموزشی بود که در آنجا کارمندان مجبور به فعالیت و تحرک بیشتری بودند.

با اتصال دستگاه شتاب سنج به این افراد، محققان توانستند نتایج را در طول مدت ۶ روز کاری هفته تعیین کنند. بعد از گذشت یک ماه، شرکت کنندگان در گروه اقدام در مقایسه با گروه کنترل ۷۱ دقیقه کمتر در ۸ ساعت کاری نشسته بودند. این مدت زمان بعد از سه ماه به ۴۸ دقیقه کاهش یافته بود.

به گفته محققان این مطالعه، «تعداد گام های افراد در طول یک ماه به ازای هر یک ساعت ۷ درصد و در سه ماه ۸ درصد بیشتر شده بود.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31718 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مهر تاریخ خبر: 1395/02/13 تعداد مشاهده: 1713
کلید واژه ها: ,
سافت گذر