کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا باید هر چه زودتر ویندوز ۱۰ دسکتاپ را دریافت کنید؟

windows-10

به گزارش سافت گذر به نقل ازوینفون؛ پیشنهاد دریافت رایگان ویندوز ۱۰ شاید عجیب ترین پیشنهاد مایکروسافت در سالهای اخیر باشد. معمولا به این صورت بوده است که مایکروسافت سرویس پک هایی را در طول عمر هر نسخه از سیستم عامل خود به صورت رایگان ارئه می داد و در نهایت به کاربران جهت ارتقا از یک نسخه به نسخه جدید تر (مثلا از ویندوز ۷ به ۸)  پیشنهاد تخفیف ارائه می کرد. در نهایت بیشتر کاربران در نسخه قدیمی می ماندند و عوض کردن سیستم عامل به زمان تعویض رایانه موکول می گردید.

اما برای ویندوز ۱۰ اوضاع کمی متفاوت رقم خورده است. مایکروسافت به روز رسانی رایگان به ویندوز ۱۰ را برای کاربران نسخه های ویندوز ۷ و بالاتر ممکن ساخته است. بیش از ۳۰۰ میلیون نفر هم اکنون از این نسخه از سیستم عامل استفاده می کنند و این رقم یک شروع رویایی برای مایکروسافت محسوب می گردد. از آنجایی که اتمام فرصت به روز رسانی رایگان بسیار نزدیک است، خیلی از کاربران هنوز تصمیم نگرفته اند که آیا به ویندوز ۱۰ مهاجرت نمایند یا مسیر خود را با سیستم عامل قدیمی ولی امتحان پس داده، ادامه دهند.

اگر شما هم از این دسته کاربران هستید ادامه مقاله را از دست ندهید زیرا می خواهیم دلایلی را گوش زد کنیم که احتمالا شما را مجاب می کند، سیستم عامل ویندوز ۱۰ را دریافت کنید.

دسترسی به نرم افزار های یونیورسال

ApplicationFrameHost

معمولا کسانی که مخالف به روز رسانی به ویندوز ۱۰ هستند، از نرم افزار های یونیورسال به عنوان یکی از دلایل مخالفت خودشان یاد می کنند. آنها اعتقاد دارند که نرم افزار های یونیورسال در رایانه های شخصی کارایی ندارند چون مانند نرم افزار های تلفن همراه (Apps) می مانند و کاربرد آنها نیز همان جا است. علاوه بر آن اکثر نرم افزار ها نسخه تحت وب دارند و شما می توانید با مرورگر اینترنتی خود به خدمات شرکت سازنده آن ها دسترسی داشته باشید. این دلایل ممکن است در مورد برخی از موارد صادق باشد ولی برخی دیگر از آنها بسیار ارزشمند هستند. به عنوان مثال می توانید یوتیوب را با استفاده از نرم افزار یونیورسال MyTube و بدون تبلیغات آزار دهنده داشته باشید. همچنین می توان مقالات اینترنتی را با استفاده از نرم افزار Poki، در حالی که به شبکه اینترنت متصل نیستید، مرور کنید . نرم افزار های یونیورسال در حقیقت بی استفاده نیستند. آنها می توانند به عنوان ابزار هایی بسیار کارآمد باشند که استفاده روزانه شما از رایانه را بسیار آسان تر و پر بار تر خواهند کرد.

ادغام با همه ی گوشی های همراه

Lumia

ویندوز ۸.۱ به صورت عمیقی با ویندوز فون ادغام شده بود. این یک پارچه سازی، امکاناتی نظیر به اشتراک گذاری برگه ها در اینترنت اکسپلورر، پوسته های رنگی و غیره… را به ارمغان آورده بود. در ویندوز ۱۰ مایکروسافت نه تنها گوشی های دارای ویندوز، بلکه گوشی هایی با سیستم عامل های اندروید و IOS را تحت پوشش یک پارچه سازی خود قرار داده است. یک آیفون را در نظر بگیرید. اگر از کرتانا، Groove، وان درایو و نرم افزار های آفیس استفاده می کنید، می توانید داده های خود بر روی تلفن همراه را با سایر دستگاه های ویندوزی خود به راحتی به اشتراک بگذارید. اوضاع با سیستم عامل اندروید بسیار بهتر است، به طوری که حتی می توانید، پیام های کوتاه و اعلانیه های خود را با استفاده از کرتانا بر روی ویندوز ۱۰ مشاهده کنید. این ها همه در شرایطی است که اگر شما یک تلفن همراه ویندوزی داشته باشید، به مراتب تجربه بهتری از یکپارچه سازی را نسبت به هر سیستم عامل دیگری، در اختیار خواهید داشت.

به روز رسانی های تضمین شده

Windows-10-Anniversary-Update_resize

مایکروسافت قول داده است که ویندوز ۱۰ بر روی رایانه شما تا آن جایی که سخت افزار تان کشش داشته باشد، به روز رسانی دریافت نماید. تعریف مایکروسافت از ویندوز ۱۰، سیستم عاملی است که به صورت نا محدود جهت رفع باگ ها و افزایش بهره وری به روز رسانی دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال ویندوز ۱۰ در نوامبر سال گذشته یک به روز رسانی بزرگ دریافت نمود و همچنین در ماه جولای امسال به روز رسانی سالگرد را دریافت خواهد کرد. احتمالا این روند با چرخه سالی دو به روز رسانی ادامه پیدا خواهد نمود. هر کدام از این به روز رسانی ها شامل رفع ایرادات و اضافه شدن امکانات جدید خواهند بود و اگر شما ویندوز ۱۰ را دریافت نمایید برای هیچ کدام از این مزایا مبلغی را نخواهید پرداخت.

کرتانا

cortana-logo-1920

پدیده ی کرتانا اولین بار در سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ مشاهده شد. بلا فاصله بعد از آن مایکروسافت کار ادغام آن با ویندوز ۱۰ دسکتاپ را آغاز نمود. کرتانا در ویندوز ۱۰ یک تجربه منحصر به فرد است. شما می توانید فرامین خود را با استفاده از صفحه کلید یا با فرمان صوتی به وی بگویید. نکته دوست داشتنی در مورد کرتانا این است که همه دستگاه های شما را فارغ از این که از چه سیستم عاملی استفاده می کنند، با هم همگام می نماید. با استفاده از آن می توانید یک یادآوری را در دستگاه دسکتاپ خود تنظیم نموده و آن را در تلفن همراه خود دریافت کنید. همچنین می توانید از کرتانا بخواهید برای شما پیام کوتاه ارسال کند. این دستیار صوتی همچنین قابلیت همگام سازی اعلانیه های شما را دارد.

رابط کاربری نرم و زیبا

بیایید با واقعیت مواجه شویم. ویندوز ۷ ظاهر از مد افتاده ای دارد و ویندوز ۸ زیاد از حد مدرن است. ویندوز ۱۰ مخلوطی از رابط کاربری گذشته و مدرن محسوب می گردد. تمامی اعلانیه ها در یک نوار مخفی قرار گرفته اند و شما به راحتی می توانید آنها را نمایان کنید. همچنین رابط کاربری قابلیت این را دارد که برای استفاده از صفحات لمسی بهینه شود. در رابط کاربری جدید شما قابلیت های شخصی سازی بی شماری در اختیار دارید. می توانید تعداد زیادی رنگ برای پوسته انتخاب کنید، بی نهایت چینش برای کاشی های زنده در نظر بگیرید، با استفاده از Spotlight هر روز یک تصویر پس زمینه جدید داشته باشید و …

پس اگر رابط کاربری جدید زیبا تر، نرم تر و انعطاف پذیر تر از نسخه های قدیمی تر ویندوز است، چرا عده ای نمی خواهند سیستم عامل خود را به روز رسانی کنند؟

تغییرات زیاد ممکن است یکی از این دلایل باشد. ادغام گسترده همه نسخه های ویندوز ممکن کاربران پر و پا قرص را به وجد بیاورد ولی از طرفی امکان این وجود دارد که کاربران خانگی و غیر حرفه ای از این تغییرات شگرف هراس داشته باشند. علاوه بر این استفاده ی حجم زیادی از اینترنت جهت ارتقا به نسخه جدید به همراه به روز رسانی های پیاپی دلیل دیگر این خود داری می تواند باشد.

در ادامه به بررسی چند عامل نارضایتی کاربران از ویندوز ۱۰ خواهیم پرداخت.

به روز رسانی اجباری

force update

مایکروسافت کار را برای به روز رسانی نکردن ویندوز ده بسیار دشوار کرده است. کاربران خانگی نمی توانند جلوی به روز رسانی دستگاه خود را بگیرند و کاربران نسخه حرفه ای تنها می توانند به روز رسانی را به تعویق بیاندازند. برخی کاربران اعتقاد دارند که دریافت به روز رسانی های پی در پی بر روی همه سخت افزار ها ممکن نیست و این مسئله می تواند باعث کندی و یا از کار افتادن سخت افزار های قدیمی تر شود.

اما همان طور که می دانید، نسخه های جدیدی که جهت به روز رسانی عرضه می شوند، تنها بر روی تعداد معدودی دستگاه امتحان نمی شوند. در واقع هر بیلد عمومی از مدت ها قبل توسط اینسایدر ها و بر روی رنج وسیعی از سخت افزار های گوناگون مورد آزمون واقع گردیده است. پس اگر یکی از بیلدها باعث کندی یا مشکل برای سخت افزاری خاص شود، اعضای اینسایدر مدت ها قبل آن را گزارش کرده اند و ایراد آن بیلد قبل از تبدیل شدن به نسخه عمومی مرتفع شده است.

نظارت و رد گیری داده ها

Telemetryمایکروسافت ذخیره داده ها از کاربران را افزایش داده است. ویندوز نه تنها لغاتی را که تایپ می کنید، جهت ارتقا سطح لغات پیشنهادی و تصحیح خودکار صفحه کلید ثبت می کند، بلکه رفتار شما با کرتانا و تعامل تان با منوی استارت را نیز زیر نظر دارد. مایکروسافت اطمینان داده است که از این اطلاعات تنها جهت بهبود تجربه کاربری سود خواهد جست، نه برای فروش به شرکت های تبلیغاتی. این اطلاعات همچنین کمک می کند که مایکروسافت متوجه شود کدام امکانات بیشتر استفاده می شوند و کدام ها بی استفاده هستند.

البته جمع آوری اطلاعات از بیشتر بخش ها قابلیت خاموش شدن دارند (نه همه ی آنها) ولی اگر نمی توانید با این قضیه کنار بیایید بهتر است با ویندوز قدیمی خودتان بمانید.

اشکالات به وجود آمده در حین به روز رسانی

Windows10BluePage

به ندرت پیش می آید که به روز رسانی های دریافت شده توسط کاربران دارای مشکلات باشند ولی هیچ راهی هم وجود ندارد که وجود مشکلات تصادفی را پیش بینی کنیم. در این جا است که مایکروسافت با استفاده از نظارت و ره گیری دستگاه های ویندوزی در صدد جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی است.

رابط کاربری تبلت خیلی خوب نیست

start apps tablet mode

به طور کلی ویندوز ۱۰ در حالت تبلت بسیار بهتر از ویندوز ۸.۱ عمل کرده است. نه تنها مؤلفه های طراحی شده برای این حالت بسیار بهبود یافته است، بلکه حالا می توانید نرم افزار های دسکتاپ را بدون آنکه از حالت تبلت خارج شوید، اجرا نمایید. همچنین در حال حاضر بسیاری از نرم افزار های ضروری برای حالت تبلت و به صورت یونیورسال توسعه یافته اند.

مزاحمت تبلیغات

در منوی استارت مایکروسافت اقدام به نمایش دادن برخی نرم افزار ها می کند تا کاربران در صورت نیاز بر روی آنها کلیک کرده آنها را دریافت کنند یا می توانند. این تبلیغات را می توان به راحتی غیر فعال نمود. کافی است تا به منوی Setting در منوی استارت رفته و گزینه مربوط به آن را غیر فعال نمایید. در صفحه قفل نیز مایکروسافت اقدام به نمایش برخی راهنمایی ها در خصوص کاربری ویندوز می نماید، که آن را نیز می توان از منوی Setting به راحتی غیر فعال نمود.

اگر هنوز برخی از شما در مورد ارتقا دستگاه خود به ویندوز ۱۰ دارای تردید هستید باید این نکته را گوشزد کنیم که بعد از به روز رسانی ماه نوامبر تقریبا هیچ مشکل بزرگی در ویندوز ۱۰ دیده نمی شود و تجربه کاربری آن به مراتب دلپذیر تر از ویندوز ۸.۱ گشته است.

در کنار تمام این مسائل مایکروسافت این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است که تا ۳۰ روز پس از دریافت ویندوز ۱۰ به نسخه قبلی خود بازگردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32089 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: وینفون تاریخ خبر: 1395/03/03 تعداد مشاهده: 1867
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1395/03/04 01:08
من نصب کردم اما نه با رغبت ولی الان میگم واقعا قیامت کرده مایکروسافت.
ویندوز لپتاپم ویندوز 7 هوم پریمیوم بود. گفتم به ویندوز 10 ارتقا بدم اونم آنلاین دیدم به ویندوز 10 هوم ارتقا پیدا میکنه. ولی نسخه های اولتیمیت و پروفشنال ویندوز 7 به ویندوز 10 پروفشنال ارتقا پیدا میکنن.
البته با حفظ لایسنس.
ویندوز لپتاپم oem بود یعنی ویندوز لایسنس شده برای تمام لپتاپهای ام اس آی که بایوس مشابهی دارن.
من با پردکت کی oem شرکت ایسر به 7اولتیمیت ارتقاش دادم تا بتونم پروفشنال 10 رو بگیرم . اما بعد از ارتقا ویندوز 10 فعال نبود.
میدونی چرا چون اون سریال اولتیمیت که داده بودم به ویندوز 7 درسته اکتیویشن رو خراب نمیکنه ولی اون پرودکت آی دی که تولید میکنه تو دیتابیس مایکروسافت نیست (شناسنامه محصول) یا شایدم آی دی ای که تولید میکنه با فایل سرتیفیکیت (لایسنس ویندوز ) هماهنگ نباشه و.... بنابراین ویندوز 10 غیر فعال بالا اومد.حین ارتقا هم فایل لایسنسو جدا میکنه هم پرودکت آی دی .
اومدم از اول هوم 7 اورجینالو نصب کردم بعد گشتم ببینم ام اس آی ویندوز 7 oem ارایه داده برای لپتاپاش دیدم بله. پرودکتoem کیشو گیر آوردم و به 7 پروفشنال ارتقا دادم.بعد عملیات ارتقا به ویندوز 10 رو انجام دادم وقتی داشت فایلا و پوشه هارو جمع و دانلود میکرد دیدم اول لایسنس ویندوزو(پسوندش xrm-ms) تو یه پوشه کنار پرودکت آدی ریخته.
الان که ارتقا دادم به ویندوز 10 ویندوزم لایسنس هست . بار بعد بخوام تمیز نصب کنم خودش با اتصال به اینترنت اکتیو میشه!!!!!!!!!!!! . اما برای اطمینان از اکتیویشن و سریالش بک آپ گرفتم.(با یه نرم افزار)
بعد از ارتقا سه چهار پوشه بودن دو سه تاشو حذف کردم. یکیش فایلهای ویندوز 10 بود که اول ازش یه ایمیج بوت ایبل ساختم(اگه مستقیم بدون اینزرت بوت سکتور رایت میکردم بوت نمیشد) و نگه داشتم و یه دونه هم ازش رایت کردم.قشنگ بوت شد.
الان عاشق لپتاپم شدم.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سینا 1395/03/03 22:10
پیشرفته ترین وسیله جاسوسی و نظارتی پنتاگون و سیا بر روی مردم دنیا(اسم دیگر ویندوز 10) که با هر تایپ یا کلیک شما، حتی داده ها در مورد طرز فکر و رفتار مردم دنیا را به تحلیل گرهای بزرگ ابر کامپیوتری منتقل میکند.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung