کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اریک اشمیت اعتراف کرد که از آیفون استفاده می‌کند

اگر اریک اشمیت را نمی‌شناسید همین قدر کافی است که به کمپانی آلفابت، کمپانی مادر گوگل اشاره کنیم. اریک اشمیت مدیر اجرائی کمپانی آلفابت بوده و منطقی است که از محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید استفاده کند؛ اما تصویری که وی را در حال استفاده کردن از یک آیفون نشان می‌داد خبرساز شد.

اریک اشمیت

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ همان‌طور که گفتیم اریک اشمیت مدیر اجرائی کمپانی آلفابت بوده و به‌تازگی اعتراف کرده است که دارای یک آیفون در کنار یک گوشی مبتنی بر اندروید بوده و از هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس بهره می‌برد؛ البته این امر تازگی ندارد در سال 2009 بود که اشمیت در حال استفاده از بلک بری مشاهده شد.

اشمیت برای دفاع از خود در آن زمان گفته بود که تصویر گرفته شده برای ماه‌ها قبل‌تر از عرضه‌ی اندروید 2.0 بوده است. اندروید 2.0 همراه با موتورولا دروید عرضه شد و خیلی از منتقدین و کارشناسان معتقد هستند که محبوبیت سیستم عامل اندروید با عرضه‌ی این نسخه شروع شد.

اریک اشمیت در روز گذشته اعتراف کرد که در کنار سامسونگ گلکسی اس 7 (Galaxy S7) دارای یک گوشی آیفون 6 اس (iPhone 6s) نیز بوده و با این گفته نشان داد که هنوز از محصولات کمپانی‌های رقیب نیز استفاده می‌کند.

هرچند داشتن یک محصول از کمپانی رقیب چند بد هم نبوده و به اشمیت کمک می‌کند تا از امکاناتی در آیفون استفاده می‌شود باخبر باشد و به قولی در گردونه‌ی رقابت میان کمپانی‌اش با کمپانی‌های دیگر، از اطلاعات به‌روزتری بهره ببرد.

گفتگوی اریک اشمیت در مصاحبه‌ای که داشته زمانی جالب می‌شود که از وی در مورد برتری میان دو گوشی سوال می‌کنند. اریک در پاسخ می‌گوید:

گلکسی اس 7 بهتر است. علت آن نیز باتری این گوشی بوده و اگر در میان شما کاربران آیفون حضور داشته باشند می‌دانند که من درست گفته‌ام.

در آخر باید به این امر اشاره کرد که اشمیت در گذشته مدیرعامل گوگل نیز بوده و در حال حاضر به‌عنوان مدیر اجرائی در آلفابت فعالیت می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32127 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1395/03/05 تعداد مشاهده: 1718
کلید واژه ها: ,
سافت گذر