کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316248 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدامیک را بخریم؟ گوشی های اندرویدی یا IOS؟

اندروید و iOS (سیستم عامل آیفون) دو سیستم عامل برتر گوشی های هوشمند هستند.هر دو سیستم عامل مجموعه ای از ویژگی ها و تجربه های مشابه را ارائه می کنند.تفاوت های بین سیستم عامل iOS و اندروید کاهش یافته است.

apple-ios-samsung-android-smartphones-1920

به گزارش سافت گذر به نقل ازکلیک؛ این موضوع همیشه برای کسانی که به دنبال خرید گوشی هوشمند هستند این پرسش را ایجاد می کند که: گوشی اندروید بخرم یا  گوشی آیفون؟

از نظر نرم افزار، سهولت در استفاده، ویژگی ها و عملکرد کدام یک بهتر است؟

پاسخ این است که فرقی نمی کند. هر دو به یک اندازه خوب هستند، اگرچه طرفداران سرسخت آیفون یا اندروید ممکن است چیزی غیر از این را به شما بگویند.

در ابتدا iOS بهتر بود. اگر به سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ بنگریم، سیستم عامل iOS ساده تر و زیباتر بود و این موضوع یکی از مزایای آیفون محسوب می شد.

در همین حال، اندروید برای کاربران امکان دست کاری و شخصی سازی بیشتری را فراهم می کرد، اما در فرم اولیه از نظر اکثر مصرف کنندگان به خوبی نرم افزار اپل نبود.

اما با عرضه نسخه ice cream اندروید در اکتبر ۲۰۱۱، گوگل توانست طرح و قابلیت استفاده اندروید را بهبود بخشد.

در سال ۲۰۱۴ اندروید از نظر نرم افزار از iOS پیشی گرفت، به طوری که برای مصرف کنندگان امکان دستیابی به ویژگی های متنوع را به واسطه طراحی زیبا و کاربردی خود فراهم می کرد.

اکنون در سال ۲۰۱۶، اندروید و iOS از نظر ویژگی ها و قابلیت ها کم و بیش مشابه هم هستند. هنوز هم برخی تفاوت های بنیادین بین این دو سیستم عامل وجود دارد اما آنها بیشتر مربوط اصول و ساختارهای کلی هستند و در واقع برای اکثر مصرف کنندگان اهمیت زیادی ندارد.

گوگل در چند سال اخیر اندروید را توسعه داده است، این شرکت در زمینه بهبود طراحی سیستم عامل موبایلی خود در موارد زیادی از اپل الهام گرفته است.

اگرچه اپل نیز ویژگی های زیادی را از اندروید قرض گرفته است، همانند این که تلاش کرده تا از نظر عملکرد خود را مشابه سیستم عامل اندروید کند.

بار دیگر با آماده شدن این دو شرکت برای عرضه نسخه های بعدی iOS و اندروید، ما شاهد نگرش های مشابهی در آنها هستیم.

چند هفته قبل وقتی اپل نسخه بتای iOS 10 را عرضه کرد، آن دارای تعدادی از ویژگی هایی بود که قبلاً در گوشی های اندرویدی در دسترس قرار داشت.

با این وجود، همان طور که گوگل در حال کار برای آماده کردن نسخه اندروید N برای عرضه در هفته های آتی است، تلاش می کند تا اندروید را تا حد امکان ساده تر کند و امیدوار است تا قابلیت هایی مانند Night Mode (حالت شب) که قبلاً بر روی آیفون در دسترس قرار داشت را به آن بیفزاید.

اگرچه طرفداران اندروید یا آیفون ممکن است نگران از دست رفتن منحصر به فرد بودن این ویژگی گوشی خود باشند، اما این یکدست و یک جور بودن خبر خوبی برای مصرف کنندگان این گوشی ها است.

شما چه گوشی Samsung Galaxy S7 و چه iPhone 6S را انتخاب کنید (هر دو دارای قیمت برابر هستند)، این شانس را خواهید داشت که تجربه بسیار خوبی را با این گوشی ها داشته باشید به این دلیل که هر دو گوشی مجموعه مشابهی از قابلیت ها و تجربه ها را ارائه می کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32708 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1395/04/07 تعداد مشاهده: 3130
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سبحان دادجو 1395/04/08 20:56
یک مسئله ی مهم در سیستم عامل ios این است که این سیستم عامل برای قدیمی ترین مدل های گوشی آیفون نیز آپدیت می شود و در اختیار کاربر قرار میگیرد. مگر اینکه واقعا آن دستگاه توانایی عملکرز ضعیفی با آن سیستم عامل پیدا کند. همانطور که مشاهده کردیم ios 9 تا آخرین ورژن خود همچنان برای آیفون 5s آپدیت فراهم کرد.
چیزی که در اندورید کاملا نادیده گرفته شده و نهایتا یک ورژن یک دستگاه میتواند به صورت رسمی سیستم عامل اندروید خود را ارتقا دهد. همانطوری که میبینیم بسیاری از گوشی های بسیار قدرتمند و جدید htc، samsung، sony و ... قابلیت آپدیت رسمی به ورژن 6 را ندارند.
با تشکر
نیما عظیمی 1395/04/07 21:25
سلام و تشکر از بابت متن ارائه شده اما مقایسه شما یک مقایسه نرم افزاری است لطفا به لحاظ سخت افزار و طراحی هم مقایسه کنید چون به نظر می رسد که تکنولوژی ساخت اپل برتری بیشتری دارد هم از نظر کیفیت و متریال و هم از نظر طراحی و ساخت برتر از سایر گوشی ها می باشد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus