کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت جدید اپلیکیشن موبایل وان‎درایو با طعم پوکمون گو

یکی از قابلیت‎های جالب بازی پوکمون گو این است که به شما اجازه می‎دهد از پوکمون در پس زمینه‎ای از زندگی واقعی عکس بگیرید. یک راه قطعی برای ترساندن افرادی که از فناوری زیاد اطلاع ندارند نشان دادن تصویری از پوکمون است که در کنار آن‎ها ایستاده است. مایکروسافت امروز آپدیتی برای اپلیکیشن موبایل وان‎درایو خود ارائه داده است که قابلیت Poke detector نام دارد و به منظور کشف پوکمون لحاظ شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازدیجیاتو؛ اگر اپلیکیشن وان‎درایو را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید و قابلیت آپلود تصاویر دوربین فعال شده باشد، تصویری که شما از پوکمون می‎گیرید به صورت خودکار به لطف وان‎درایو در فضای ابری ذخیره می‎شود و با اسم صحیح پوکمون گرفته شده در تصویر تگ‎گذاری می‎شود. به این شیوه، زمان جستجو برای تصاویری از Mr. Mime (یکی از شخصیت‎های بازی پوکمون)، شما می‎توانید نام او را تایپ کنید و تمامی تصاویری که شما گرفته‎اید و این هیولای دارای قیافه‎ی عجیب را در خود دارند، مشاهده کنید. این قابلیت در نسخه‎ی موبایل اپلیکیشن وان‎درایو دیده می‎شود.

آپدیت جدید وان‎درایو هم‎چنین شامل ویژگی جدیدی می‎شود که زمانی که چند تصویر از یک مکان خاص در فواصل زمانی کوتاه گرفته شده است، این امر متوجه می‎شود. وان‎درایو به صورت خودکار بهترین تصویر از نظر کیفیت را از این تصاویر انتخاب و آ‎ن‎ها را در یک آلبوم قرار می‎دهد. شما یک نوتیفیکیشن زمانی که این آلبوم برای مشاهده آماده است دریافت خواهید کرد. این قابلیت ایجاد آلبوم به صورت خودکار نیز از الان در نسخه‎ی موبایل اپلیکیشن وان‎درایو دیده می‎شود. این آپدیت همچنین قابلیت‎های جستجو از بخش مشاهده‎ی تمامی تصاویر را فراهم می‎کند که به شما اجازه می‎دهد بر اساس نحوه‎ی تگ‎گذاری تصاویر آن‎ها را جستجو کنید. این امر شامل جستجو بر اساس موضوع عکس، مکان و حتی اموجی می‎شود.

 

اگر اپلیکیشن موبایل وان‎درایو را بر روی گوشی یا تبلت خود دارد، این آپدیت را باید به زودی دریافت کنید. تغییرات جدید در این آپدیت به صورت خلاصه به صورت زیر هستند:

قابلیت Poke Detector به صورت خودکار تصاویر بازی پوکمون گو را در فضای ابری بایگانی می‎کند

قابلیت Poke Detector به صورت خودکار تصاویر بازی پوکمون گو را در فضای ابری بایگانی می‎کند

ایجاد خودکار آلبوم‎ها از بهترین تصاویر ایجاد شده در یک مکان برای ایجاد پوشه‎ی جدیدی از خاطرات استفاده می‎کند

ایجاد خودکار آلبوم‎ها از بهترین تصاویر ایجاد شده در یک مکان برای ایجاد پوشه‎ی جدیدی از خاطرات استفاده می‎کند

از بخش مشاهده‎ی تمامی تصاویر می‎توان به جستجوی تصاویر پرداخت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33016 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1395/05/03 تعداد مشاهده: 2546
سافت گذر