کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9146 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چرا باید تا قبل از ۹ مرداد به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنیم؟

ویندوز ۱۰ در آستانه‌ی یک سالگی است و مهلت مایکروسافت برای ارتقا‌ی رایگان به این نسخه در حال اتمام است. اما چرا باید تا پیش از فرا رسیدن روز نهم مرداد به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنیم؟

چرا باید تا قبل از ۹ مرداد به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنیم؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛اگر یک کاربر ویندوز ۷ یا ۸ بوده و پیش از ۹ مرداد در حال خواندن این مقاله هستید، کمتر از یک هفته برای ارتقای رایگان سیستم‌عامل خود به ویندوز ۱۰ فرصت دارید. از روز نهم مرداد آپدیت رایگان ویندوز ۱۰ از دسترس کاربران خارج خواهد شد. پس از این مهلت زمانی مذکور، در صورت تمایل به داشتن ویندوز جدید، باید همچون سال‌های گذشته برای خرید نسخه‌ی هوم ۱۲۰ دلار و برای نسخه‌ی پرو ۲۰۰ دلار پرداخت کرده یا رایانه‌ی جدیدی تهیه کنید که به صورت پیش‌فرض این نسخه از ویندوز را دارا باشد.

هیچ دلیلی برای عدم ارتقا به ویندوز ۱۰ وجود ندارد. در واقع اگر پس از بروزرسانی به این نسخه از آن راضی نباشید، می‌توانید به راحتی به نسخه‌ی پیشین دانگرید کنید. در طول یک ماه اول پس از بروزرسانی ویندوز، می‌توانید به راحتی و با مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه‌ی آپدیت و امنیت و سپس کلیک بر روی گزینه‌ی ریکاوری، به نسخه‌ی پیشین بازگردید. اگر بیش از یک ماه از ارتقای ویندوزتان گذشته باشد نیز می‌توانید با بازگرداندن دستگاه خود به تنظیمات کارخانه یا نصب مجدد یک نسخه‌ی قدیمی‌تر، به ویندوز پایین‌تر دانگرید کنید.

بنابراین اگر بزرگ‌ترین مانع بر سر راه ارتقای ویندوزتان این است که ممکن است ویندوز ۱۰ را نپسندید، بهتر است دلیل موجه دیگری بیاید. توصیه می‌کنیم که ویندوز ۱۰ را نصب کرده و سعی کنید پس از کار کردن با آن در مورد ماندن یا نماندن بر روی این نسخه تصمیم بگیرید.

ویندوز 10

 دلایل بسیاری برای ارتقا به ویندوز ۱۰ وجود دارد که تمامی آن‌ها به استفاده‌ی شما از کامپیوترتان بستگی دارند. ویندوز ۱۰ آخرین و برترین نسخه‌ی ویندوز است و طبیعتا روان‌ترین عملکرد، بهترین ویژگی‌های و بالاترین امنیت را هم در بین تمامی نسخه‌های این سیستم‌عامل دارد. علاوه بر این، همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شده است، ویندوز ۱۰ یک «سرویس» است و این به معنای دریافت ویژگی‌ها و ارتقاهای بسیاری پس از ارائه‌ی اولین نسخه‌ی آن در جولای ۲۰۱۵ است.

تاریخ ارائه‌ی بزرگ‌ترین آپدیت ویندوز ۱۰ نیز بسیار نزدیک است. نخستین آپدیت سالانه‌ی این سیستم‌عامل قرار است در روز ۱۲ مرداد منتشر شود. اگر پیش از ۹ مرداد به این نسخه مهاجرت کنید، بدون آن که هزینه‌ای بپردازید، ویژگی‌ها و ارتقاهای بسیاری را تجربه خواهید کرد، اما اگر تا پیش از تاریخ معین اقدام به آپدیت نکنید، دیگر ارتقا به ویندوز ۱۰ برای شما بدون هزینه نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33024 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/04 تعداد مشاهده: 1846
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مهندس 1395/05/06 15:49
من اصلا نمیتونم با 10 کارکنم . به نظرم 7 از همه نسخه ها یوزرفرندی تره
Ali Abbasi 1395/05/05 20:18
سلام چه نسخه ایش رایگان هست؟
هوم
پرو
یا
اینترپرایزlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung