کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 6SE نام نسخه 2016 گوشی هوشمند اپل است

در هفته‌های اخیر شماری از گمانه‌ها در خصوص نسل بعدی آیفون اپل حکایت از این داشتند که این گوشی با نام آيفون ۷ راهی بازار نشده و اپل این اسم را برای آیفون سال بعد نگه می‌دارد که تا همزمان با دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون، آیفون ۷ را راهی بازار کند. حال منابع خبری نسل بعدی این گوشی هوشمند را آیفون 6SE خوانده‌اند.

آیفون 6SE نام نسخه 2016 گوشی هوشمند اپل است

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ عدم تغییر بزرگ در ظاهر نسل بعدی آیفون که کمتر از دو ماه دیگر معرفی خواهد شد، گمانه‌‌هایی را مطرح کرد که حکایت از عدم نامگذاری این نسخه با نام آیفون ۷ داشت. بسیاری بر این اعتقادند که آیفون سال ۲۰۱۷ به دلیل دهمین سالگرد رونمایی از آیفون با نام آیفون ۷ راهی بازار خواهد شد. حتی ایوان بلس، در آخرین افشاگری‌های خود نیز آیفون نسل بعدی را با نام آیفون ۷ نخوانده است. آخرین شایعات در این خصوص نشان از این دارد که نسل بعدی گوشی هوشمند اپل با عنوان آیفون 6SE راهی بازار خواهد شد.

منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید آیفون‌های اپل حکایت از این دارند که این کمپانی بسته‌بندی نسل بعدی آیفون را آماده کرده و براین اساس گوشی هوشمند بعدی آیفون که ۲۲ شهریور رونمایی می‌شود، با عنوان آیفون 6SE رونمایی خواهد شد.

در صورتی که این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد، اپل در نامگذاری نسل جدید آیفون خود از ترکیب نام آیفون 6s و آيفون SE استفاده کرده است.

چرخه‌ی بروزرسانی آیفون تا امسال حکایت از تغییر ظاهر گوشی در بازه‌ی دو ساله دارد، بطوریکه نسخه‌های عرضه شده با حرف S، تنها شاهد بروزرسانی سخت‌افزاری و بهبود‌های اندک ظاهری بوده‌اند. تصاویر فاش شده از آیفون نسل بعدی نیز حکایت از این دارد که شمای کلی این گوشی شبیه به دو نسل پیش خواهد بود، هرچند تغییراتی ظاهری در آن‌ها روی خواهد داد.

از تغییرات ظاهری احتمالی که در آیفون ۲۰۱۶ شاهد آن‌ خواهیم بود باید به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در کنار باریک‌تر شدن هرچه بیشتر این گوشی هوشمند اشاره کرد. ضمنا باید به این نکته اشاره کرد که نسخه‌ای از آیفون ۵.۵ اینچی نیز با بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. تغییر خطوط آنتن پشت این گوشی نیز از جمله‌ی سایر تغییرات است که به بهتر دیده شدن هر چه بیشتر این گوشی هوشمند کمک می‌کند.

از جمله‌ی تغییرات احتمالی در مورد آیفون عرضه شده در سال ۲۰۱۷ باید به دگرگون شدن طراحی کلی و استفاده از ظاهری که با شیشه ترکیب شده در کنار نمایشگر OLED ترکیب کلید فیزیکی با نمایشگر اشاره کرد.

برای دیدن اینکه اپل در قبال محصول سال جاری چه سیاستی در پیش گرفته، باید به انتظار ۲۲ شهریور ماه باشیم که به عنوان تاریخ احتمالی رونمایی از آیفون 6SE تعیین شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33035 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/05 تعداد مشاهده: 1972
سافت گذر