کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آمازون یک قدم به جایگزینی ربات ها در انبارهایش نزدیک تر می‌شود

آمازون به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از ربات در شغل‌های مختلف شناخته می‌شود. پس از استفاده از ربات‌ها در بخش‌های مختلف انبارداری و ارسال محصول، این شرکت به تازگی مسابقه‌ای برای طراحی ربات‌های بسته‌بندی برگزار کرده و یک قدم به جایگزینی شغل‌های بیشتر توسط ربات‌ها نزدیک شده است.

آمازون یک قدم به جایگزینی ربات ها در انبارهایش نزدیک تر می‌شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ربات‌ها به سرعت در حال فراگیر شدن در شغل‌های مختلف و وظایفی هستند که نیاز به عملیات تکراری دارند. آمازون مدت‌ها پیش برای جابجایی محصولات در انبارهای خود، یک شرکت رباتیک به نام Kiva Robotics را به مالکیت خود درآورد. حال این شرکت قصد دارد تا نیروی انسانی لازم را برای بسته‌بندی محصولات نیز کاهش دهد.

آمازون برای دستیابی به این هدف، مسابقاتی را در لیپزینگ آلمان برگزار کرد. این مسابقات با هدف طراحی ربات‌های بسته‌بندی انجام شده و تیم‌های مختلفی از سرتاسر جهان در آن شرکت کرده‌اند. تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه باید ربات‌هایی طراحی می‌کردند که قابلیت برداشتن حرفه‌ای وسایل و گذاشتن آنها در مکان‌های مورد نظر را به همراه بسته‌بندی داشته باشند.

تیم‌ها قبل از برگزاری مسابقه، یک فایل JSON به همراه لیست اجسام و روند کاری را دریافت کردند تا پس از ۵ دقیقه بررسی، طراحی خود را شروع کنند. تیم برنده‌ی این مسابقات، Team Delft نام داشت. ربات این تیم از یک گیره‌ به صورت دو انگشت ساخته شده بود که یک دستگاه مکنده نیز در برداشتن و بسته‌بندی اجسام به آن کمک می‌کرد. این ربات در وظایف برداشتن اجسام و بسته‌بندی، بهترین امتیازها و زمان‌ها را بدست آورد و موفق شد جایزه‌ی ۵۰ هزار دلاری تیم اول را دریافت کند. از چالش‌های جذابی که آمازون در این مسابقه استفاده کرده بود، استفاده از اجسام با اشکال متفاوت برای وظایف مختلف بود و در مجموع، حدود ۴۰ جسم مختلف در این مسابقه استفاده شد.

چالش اصلی در طراحی ربات‌های انباردار، اضافه کردن قابلیت جابجایی اجسام با اشکال و ابعاد گوناگون به آنها است. ربات‌هایی که در حال حاضر وظیفه‌ی انبارداری را بر عهده دارند، توانایی جابجایی تعداد محدودی از اجسام را دارند و در زمینه‌ی انتخاب ابعاد اجسام با محدودیت روبرو هستند. ربات‌های طراحی شده در این مسابقه و ربات تیم Team Draft توانایی تشخیص ابعاد اجسام را به کمک دوربین‌های دقیق داشتند و به راحتی مکان و ابعاد آنها را تشخیص می‌دادند.

ربات آمازون

علاوه بر فاکتور زمان، فاکتور دقت و سالم ماندن بسته‌بندی نیز در این مسابقه لحاظ شده بود. مواردی مانند خراب کردن بسته‌بندی، انداختن بسته از ارتفاع بیش از یک فوتی یا قرار دادن آن در قفسه‌ی اشتباه، شامل امتیاز منفی برای تیم‌های شرکت‌کننده می‌شدند. Delf و تیم ژاپنی PFN در این بخش امتیاز مشترکی داشتند.

مدیران تیم‌ها و برگزارکننده‌های این مسابقه در این نکته اتفاق نظر داشتند که در آینده‌ی نزدیک انسان‌ها و ربات‌ها در کنار یکدیگر در انبارها کار خواهند کرد. تکنولوژی‌های حاضر در ربات‌ها، توانایی انجام ۵۰ درصد از کارهای مختلف در انبارها را دارند و پیش‌بینی می‌شود که در طولانی‌ مدت، ربات‌ها جای کارگرهایی که وظایف تکراری دارند را به طور کامل بگیرند.

نکته‌ی اصلی در پیشرفت چنین تکنولوژی‌هایی، استفاده از یادگیری عمیق ماشینی است. استفاده از نرم‌افزارهایی که در تشخیص چهره و اتوماسیون کاربرد دارند، باعث پیشرفت این ربات‌ها شده و آنها به راحتی می‌توانند شکل و ابعاد اجسام را تشخیص داده و استراتژی‌های جابجایی و بسته‌بندی مناسب را برای آنها انتخاب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33038 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/05 تعداد مشاهده: 1516
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر