کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۱۴ درصد کل سهم ویندوزفون در اختیار ویندوز موبایل ۱۰ است

مایکروسافت با انتشار ویندوز ۱۰ موبایل سعی کرده تا محصولات بیشتری را به این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی خود بروزرسانی کند. بر اساس جدیدترین آمار، هم اکنون ۱۴ درصد از گوشی‌های فعال ویندوزفونی، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا می‌کنند.  

۱۴ درصد کل سهم ویندوزفون در اختیار ویندوز موبایل ۱۰ است

AdDuplex برای مدتی، به عنوان شبکه‌ی تبلیغاتی ویندوزفون فعالیت کرده است. این کمپانی همیشه اطلاعاتی را نیز در مورد پلتفرم موبایلی مایکروسافت منتشر کرده است. به عنوان مثال، به لطف AdDuplex، ما می‌دانیم که هم اکنون، ۱۴ درصد از کل گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا می‌کنند. ماه گذشته، سهم ویندوز ۱۰ موبایل در بین محصولات ویندوزفونی، ۱۱.۹ درصد بوده است. اگرچه با توجه به آمار جدید، یک رشد قابل توجه را در میزان استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل شاهد هستیم، اما هنوز هم این آمار برای مایکروسافت کافی نیست.


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس اطلاعات یاد شده، ویندوزفون ۸.۱ هم اکنون روی ۷۷.۳ درصد از کل گوشی‌های هوشمند ویندوزفونی اجرا می‌شود. دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۸ نیز سهمی ۶.۷ درصدی داشته و در نهایت ویندوزفون ۷ فقط روی ۱.۷ درصد از محصولات ویندوزفونی فعال، اجرا می‌شود.

علاوه بر این اعلام شده که ۵۲.۴ درصد از گوشی‌هایی که سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا می‌کنند، جدیدترین بروزرسانی سالانه‌ (نسخه‌ی ۱۶.۷) را نیز دریافت کرده‌اند. ذکر این موضوع نیز جالب به نظر می‌رسد که گوشی‌های آنلاک ویندوزفونی، در هفته‌ی گذشته، بروزرسانی سالانه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کرده‌اند و اپراتور AT&T نیز از هفته‌ی جاری اقدام به انتشار این آپدیت کرده است. بر اساس جدیدترین آمار موجود، ۴۱.۳ درصد از گوشی‌هایی که ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا می‌کنند از نسخه‌ی ۱۵۱۱ و ۶.۳ درصد نیز از یکی از نسخه‌های اینسایدر سیستم‌عامل مورد اشاره بهره می‌برند.

اما آیا می‌توانید حدس بزنید کدام محصول، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین دستگاه ویندوزفونی است؟ اگر حدس شما گوشی‌هوشمند لومیا ۵۳۵ است، دقیقا درست فکر می‌کنید. این محصول پایین‌رده هم اکنون ۱۲.۳ درصد از کل سهم دستگاه‌های ویندوزفونی را در اختیار دارد. سهم این محصول نسبت به گوشی‌هوشمندی (نوکیا لومیا ۵۲۰) که پیش از لومیا ۵۳۵، به مدت چندین سال، به عنوان پراستفاده‌ترین محصول ویندوزفونی تلقی می‌شد، ۱.۹ درصد بیشتر است. اوایل سال میلادی جاری، شرایط با زمان کنونی متفاوت بوده و لومیا ۵۲۰ سهمی ۱۲.۹ درصدی داشته است. این در حالی بود که در همین زمان، گوشی‌هوشمند لومیا ۵۳۵ فقط ۱۱.۷ درصد از سهم کل محصولات ویندوزفونی را در اختیار داشت. میزان استفاده از گوشی‌هوشمند لومیا ۶۴۰ مایکروسافت نیز در حال افزایش است. سهم این محصول نیز در فاصله‌ی زمانی ۲۲ ژانویه تا ۲۲ آگوست، از ۶.۳ درصد به ۹.۸ درصد رسیده است. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به آمار و ارقام مورد اشاره در این مطلب را که توسط AdDuplex منتشر شده، مشاهده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33473 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/05 تعداد مشاهده: 1653
سافت گذر