کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی های نکسوسی جدید احتمالا دیرتر معرفی می شوند

به تازگی توئیتی توسط دیوید راداک از وب‌سایت اندروید پلیس منتشر شده است که در آن به عرضه‌ی گوشی‌های نکسوسی جدید به همراه اندروید ۷.۱ نوقا اشاره شده است. بنابراین احتمالا این گوشی‌ها چند ماه دیرتر از موعد مقرر رونمایی خواهند شد.

گوشی های نکسوسی جدید احتمالا دیرتر از موعد پیش‌بینی شده معرفی می شوند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همان طور که می‌دانید، گوگل انتشار اندروید ۷ نوقا را برای دستگاه‌های نکسوسی کنونی آغاز کرده است. گوگل مدتی قبل اندروید ۷ نوقا را تحت عنوان Android N معرفی کرده بود. به نظر می‌رسد که گوگل روند جدیدی را در پیش گرفته است، چرا که این شرکت در گذشته به طور معمول آپدیت جدید را به همراه دستگاه‌های نکسوسی جدید معرفی می‌کرد، علاوه‌بر این گوشی‌های هوشمند نکسوس مارلین و سیلفیش نیز هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند.

گفته می‌شود که همانند گذشته دستگاه‌های نکسوسی جدید، در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد. اما بر اساس گزارش‌های جدید، احتمالا گوگل گوشی‌های هوشمند خود را دیرتر معرفی خواهد کرد. دیوید راداک، مدیر ویراستاری وب‌سایت اندروید پلیس که سابقه‌ی فاش کردن اطلاعات زیادی از دستگاه‌های نکسوسی را دارد، اخیرا توئیت جالبی را منتشر کرده است. به گفته‌ی او، دستگاه‌های نکسوسی احتمالا به همراه اندروید ۷.۱ نوقا عرضه خواهند شد که تحت عنوان نسخه‌ی MR1 نوقا نیز از آن یاد می‌شود. چنانچه این خبر صحت داشته باشد، ممکن است که گوشی‌های هوشمند گوگل تا چند ماه آینده عرضه نشوند، چرا که براساس پیش‌بینی‌ها اندروید ۷.۱ نوقا تا پیش از آغاز فصل پاییز عرضه نخواهد شد. گفتنی است که گوگل اکنون در حال آزمایش آپدیت یاد شده است.

گفته می‌شود که گوگل قصد دارد تا لانچر نکسوس فاش شده و دستیار Google Assistant را که در جریان کنفرانس Google I/O معرفی شد، به همراه آپدیت اندروید ۷.۱ نوقا عرضه کند. همان طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند Nexus Marlin و Nexus Sailfish توسط کمپانی اچ‌تی‌سی تولید خواهند شد و هر دوی آنها گواهی FCC‌ را در ایالات متحده اخذ کرده‌اند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33480 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/05 تعداد مشاهده: 1385
کلید واژه ها: ,
سافت گذر