کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه مشکل مهم افراد تازه‌وارد به شبکه‌های اجتماعی + راه‌حل

رسانه‌های اجتماعی قدرتمند هستند. رسانه‌های اجتماعی به کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان اجازه می‌دهند، حضور پر شکوه‌تری را در دنیای مجازی تجربه کنند. این حضور در مقایسه با ادوار گذشته بسیار قدرتمندتر است. رسانه‌های اجتماعی ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند هر کسب و کار ناشناخته‌ای را در کوتاه‌ترین زمان به موجودیتی شناخته شده تبدیل کرده و حتا آن‌را تبدیل به یک برند بزرگ کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ برای رسیدن به موفقیت می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. بله این امکان وجود دارد و خیلی ساده‌تر از آن چیزی که اغلب مردم تصور می‌کنند، این راه‌کار در اختیار آن‌ها قرار دارد. اما مردم در رویارویی با این فناوری اجتماعی با سه مشکل بزرگ روبرو هستند. ما در این مقاله به زبانی ساده راه‌حل این مشکلات را به شما نشان می‌دهیم.

1. فالورهای بیشتری جذب کنید

بدون شک در شبکه‌های اجتماعی باید با صبور و شکیبایی بیشتری در صدد جذب مخاطبان حداکثری باشید. روش‌های متعددی برای جذب فالور وجود دارد که از آن جمله به توییت کردن‌های گاه و بی‌گاه، شرکت‌ در بحث‌های مطرح شده از سوی افراد، گروه‌ها و غیره می‌توان اشاره کرد.

2. سعی کنید در جذب فالورها شتاب نکرده و منطقی رفتار کنید

طیف گسترده‌ای از مردم این‌گونه فکر می‌کنند که شبکه‌های اجتماعی یک مسابقه بزرگ است. به‌طوری که شرکت‌کننده A بیش از 100 هزار فالور دارد، شرکت‌کننده B بیش از 50 هزار فالور دارد و من تنها در شروع راه هستم و تنها از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنم. این گروه از مردم حتا درباره نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی که پیش روی آن‌ها قرار دارد، هنوز هم اطلاع زیادی ندارند. واژه "هنوز" مهم‌ترین لغتی است که در جمله قبل به آن اشاره کردم. برای آن‌که با تکنیک‌های درست جذب فالور آشنا شوید، منابع متعددی روی بستر اینترنت وجود دارد که از آن جمله می‌توان به Business2Community، Social Media Today، Techcrunch، http://marcguberti.com اشاره کرد. این‌ها منابع با ارزشی هستند که به شما هر آن چیزی که در ارتباط با شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارید را آموزش می‌‌دهند. با این‌حال، سعی نکنید در طول یک روز خود را با انواع مختلفی از اطلاعات سردرگم کنید. سعی کنید در طول روز ضمن آن‌که به انجام امور شخصی و کاری خود می‌پردازید، زمان مشخصی را به یادگیری مباحث مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و همچنین مسائل جانبی شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید.

3. بدون فروش یا کلیک، مشکل کجاست؟

زمانی که فالور بیشتری به دست می‌آورید و تعامل سازنده‌ای با آن‌ها برقرار می‌کنید، با خرید و فروش و کلیک‌هایی که فالورها انجام می‌دهند، آشنا خواهید شد. همچنین مشاهده خواهید کرد که مردم در اغلب موارد در ارتباط با خرید و فروش‌ها، کلیک‌ها و بازگشت سرمایه خودROI  (سرنام return of investment) نگران هستند. شما پولی را در این سرمایه‌گذاری خرج نمی‌کنید، بلکه تنها زمان خود را سرمایه‌گذاری می‌کنید. با این حال، ممکن است، بعد از سپری شدن ساعت‌های متمادی شاهد هیچ‌گونه خرید و فروش یا کلیکی نباشید. به خاطر داشته باشید، برای آن‌که بتوانید در شبکه‌های اجتماعی موفق شوید به صبر و شکیبایی زیادی نیاز دارید. اگر فالورهایی دارید، اما هنوز موفق به انجام هیچ معامله‌ای نشده‌اید، سعی کنید از قاعده 80/20 استفاده کنید.

قاعده 80/20 به شما می‌گوید، نزدیک به هشتاد درصد وقت خود را صرف توییت کردن درباره محتوای مردم و 20 درصد از زمان خود را صرف محتوای خود کنید. بهتر است، زمانی که محتوای خود را توییت می‌کنید، 15 درصد زمان شما صرف توییت کردن درباره وبلاگ‌تان و فقط 5 درصد از زمان شما صرف توییت کردن درباره محصول‌تان باشد. مردم محصول شما را نگاه نخواهند کرد، مگر آن‌که به شما اعتماد داشته و به شما احترام بگذارند. در نهایت پیشنهاد می‌کنم کتاب کارآفرین و سخنران مشهور، ست گودین (Seth Godin) به نام Purple Cow را مطالعه کنید.

بعضی از مردم تنها ظرف چند ماه‌ موفق می‌شوند اعتماد دیگران را به دست آورند، در حالی که دیگران ممکن است این‌کار را ظرف چند سال انجام دهند. این مردم می‌دانند در شبکه‌های اجتماعی و با شبکه‌های اجتماعی چطور برخورد کنند. شما که انتظار ندارید بازگشت سرمایه شما به سرعت انجام شود؟ این‌کار زمان‌بر است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33486 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/06/05 تعداد مشاهده: 1381
سافت گذر