کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این برنامه تلفن همراه خود را به دستگاه GPS تبدیل کنید!

GPS ( Global Positioning System به معنای سیستم موقعیت‌یابی جهانی، در حال حاضر از ۷۴ ماهواره تشکیل شده که در ارتفاع ۲۰ هزار کیلومتر و در ۶ مدار به دور زمین گردش می‌کنند. این ماهواره‌ها انرژی مورد نیاز برای جمع‌آوری و ارسال اطلاعات خود را از خورشید بدست می‌آورند. گیرنده‌های GPS اطلاعات ماهواره‌ها را دریافت کرده و با انجام پردازش‌هایی موقعیت مکانی دقیق خود را با اختلاف ناچیز نشان می‌دهند. این سیستم توسط ارتش ایالات متحده با اهداف نظامی راه‌اندازی شد؛ اما در سال ۱۹۸۰ در اختیار عموم قرار گرفت. سیستم مشابهی هم به نام Glonas توسط روسیه اجرا شده است که توسط بسیاری از دستگاه‌های گیرنده GPS و تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌شود. گفتنی در مورد سیستم‌های موقعیت‌یابی و نحوه عملکرد آنها بسیار زیاد است و در فرصتی دیگر در آی‌تی‌رسان به آن خواهیم پرداخت؛ اما امروز می‌خواهیم شما را با نرم‌افزاری آشنا کنیم که تلفن اندرویدی شما را به یک دستگاه GPS تبدیل می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی رسان؛ معمولا برای ثبت مختصات جغرافیایی از گیرنده‌های GPS استفاده می‌شود و با وجود این که مکان‌یابی با استفاده از GPS یکی از مشخصات معمول تلفن‌های هوشمند است و اپلیکیشن‌های موقعیت‌یابی و ناوبری مانند Google maps برای بدست آوردن موقعیت مکانی از اطلاعات ماژول GPS دستگاه بهره می‌برند، بدون استفاده از اپلیکیشن‌های خاص، امکان بدست آوردن مختصات جغرافیایی و ارتفاع مکان وجود ندارد. یکی از بهترین برنامه‌های سیستم عامل اندروید در این زمینه GPS test است که حتی در نسخه رایگان خود اطلاعات کاربردی و نسبتا کاملی را ارایه می‌کند. برای کار با این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود و نصب نموده و سپس سرویس مکان‌یابی و GPS گوشی را روشن و نرم‌افزار را اجرا کنید.

۱

با اجرای اپلیکیشن به صفحه اصلی نرم‌افزار وارد می‌شوید. (عکس چپ)،

در بالاترین قسمت چهار پنجره کوچک دیده می‌شوند که با لمس پنجره اول سمت چپ (عکس ماه)، صفحه نمایش برای استفاده در شب بهینه می‌شود و پنجره دوم مربوط به امکانات نسخه غیر رایگان نرم‌افزار است. با استفاده از پنجره سوم می‌توانید اپلیکیشن را به اشتراک بگذارید و پنچره آخر هم به تنظیمات برنامه مربوط است.

در ردیف پایین‌تر، عبارت No Fix در پنجره سمت چپ، نشان دهنده ثابت نشدن ارتباط با ماهواره است و پنجره سمت راست میزان خطا را نشان می‌دهد. در پنجره آبی رنگ میانی صفحه تعداد ماهواره‌های پیدا شده (In view) و تعداد ماهواره‌های کانکت شده (In Use) به همراه دیاگرام نمایش داده می‌شوند.

با تطبیق رنگ نمودار هر کدام از ماهواره‌ها و رنگ‌های نوار SNR، قدرت سیگنال دریافتی از آن مشخص می‌شود. در قسمت پایین صفحه چهار پنجره به شکل مربع وجود دارند که با لمس اولین پنجره، شکل نمایش ماهواره‌ها تغییر یافته و با لمس پنجره‌های دیگر تب‌های جدیدی باز می‌شوند.

تصویر وسط، وضعیت پنجره‌‌ها بعد از فیکس شدن ارتباط با ماهواره‌ها را نشان می‌دهد که می‌توانید با تصویر سمت چپ مقایسه کنید. در پنجره Accuracy، میزان خطا بر حسب فوت نشان داده می‌شود و بدیهی است که عدد کمتر یعنی دقت بیشتر و این موضوع در تمامی پارامترهای مورد اندازه‌گیری‌ موثر خواهد بود. این عدد با تعداد ماهواره‌های In Use نسبت عکس دارد. با صرف زمان کافی می‌توانید دقت بیشتری بدست آورید.

با لمس پنجره دوم از سمت چپ در پایین صفحه نمایش به صفحه‌ای وارد می‌شوید که می‌توانید مختصات جغرافیایی مکان مورد نظر را بر اساس lon و lat مشاهده کنید. (تصویر سمت راست).

۲

 برای تغییر فرمت مختصات می‌توانید در منوی تنظیمات نرم‌افزار و مسیر Settings/ grid/، فرمت مورد نظر را انتخاب کنید: ( تصویر سمت چپ)

با لمس پنجره کوچک سوم از سمت چپ پایین صفحه، به قسمتی وارد می‌شوید که ارتفاع، سرعت و زاویه دستگاه با قطب شمال نشان داده می‌شود (تصویر وسط).  در این قسمت عددهای سرعت و ارتفاع از دقت خوبی برخوردارند. اما دقت نشان دادن زاویه با قطب، بستگی به سخت‌افزار قطب نمای دستگاه دارد و اگر تلفن همراهتان فاقد این سخت‌افزار باشد این قسمت کار نخواهد کرد. با لمس کردن هر کدام از این قسمت‌ها می‌توانید آن را در پنجره بزرگ‌تر و با لمس پنجره بزرگ قسمت مورد نظر را به صورت فول‌اسکرین مشاهده می‌کنید.

با انتخاب آخرین پنجره، اطلاعاتی در مورد ساعت محلی و جهانی و همچنین طلوع و غروب آفتاب دریافت می‌کنید.( تصویر سمت راست).

تعدادی از امکانات دستگاه در نسخه رایگان وجود ندارند و مطابق معمول، امکان خرید نسخه کامل نرم‌افزار برای کاربران ایرانی فراهم نیست؛ همچنین در نسخه رایگان، امکان ذخیره کردن مختصات فراهم نشده است، اما می‌توانید از مختصات مورد نظر خود اسکرین‌شات بگیرید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

bazar-logo-1

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33569 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی رسان تاریخ خبر: 1395/06/10 تعداد مشاهده: 2052
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر