کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ در حال از دست دادن اعتماد مشتریانش است

به گزارش سافت گذر و به نقل از زومیت، یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که فراخوانی گلکسی نوت 7 برای سامسونگ به قیمت از دست رفتن اعتماد مشتریان تمام شده اما عمر باتری و امکانات این برند همچنان عاملی مهم در رضایت آن‌ها است.

با این وجود که ۹۰ درصد خریداران گلکسی نوت ۷ تعویض گوشی خراب خود با یک گوشی نو را به استفاده از گوشی‌های یک برند دیگر ترجیح داده‌اند؛ یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که در زمینه‌ی «اعتماد مشتریان»، اوضاع به نفع سامسونگ نیست.

Branding Brand، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، یک نظرسنجی را در بین ۱۰۰۰ نفر از مشتریان سامسونگ ترتیب داده است؛ تا ببیند آیا مشتریان –پس از فراخوانی گلکسی نوت ۷- هنوز به این شرکت وفادار هستند یا نه.

این نظرسنجی که پس از فراخوانی رسمی انجام شده است شامل دو سوال است: اول اینکه «آیا مشتریان به سامسونگ وفادار خواهند ماند؟» و دوم اینکه «آیا برند خود را تغییر می‌دهند؟»

 پیش از اینکه وارد جزئیات شویم باید ذکر کنیم که ۳۴ درصد از مشتریان فعلی سامسونگ اعلام کرده‌اند از هیچ برند دیگری تلفن‌همراه خریداری نخواهند کرد. از بین این افراد، ۸۱ درصد آن‌ها هرگز از تلفن‌هوشمندی غیر از سامسونگ و سیستم‌عاملی غیر از اندروید استفاده نکرده‌اند.

همچنین در میان کاربرانی که به سامسونگ وفادار خواهند ماند؛ ۷۷ درصد اعلام کرده‌اند به این دلیل به این شرکت کره‌ای اعتماد خواهند کرد که نمی‌خواهند به دنبال سر درآوردن از یک گوشی جدید بروند.

دلایل دیگری که مشتریان سامسونگ را به وفاداری متقاعد کرده است؛ استایل این برند (۵۲ درصد)، امکانات موجود برای شخصی‌سازی گوشی (۴۴ درصد)، عمر باتری (۳۹ درصد)، قیمت مناسب (۳۹ درصد) و عدم علاقه به سایر برندها (۲۸ درصد) هستند.

از طرف دیگر، ۵۳ درصد از صاحبان گوشی‌های سامسونگی که به دنبال تغییر برند خود هستند؛ همچنان از گوشی‌های اندرویدی استفاده خواهند کرد. هرچند تعداد زیادی (۳۴ درصد) از آن‌ها نیز به iOS اعتماد خواهند کرد. جالب است بدانید که ۲۱ درصد از مشتریان فعلی گوشی‌های سامسونگ پیش از این از آیفون استفاده می‌کردند.

کریس مِیسون، مدیرعامل Branding Brand، می‌گوید: «مشتریان سامسونگ عمر باتری را عاملی کلیدی در وفاداری خود به این برند می‌دانند. قدرت باتری عاملی مهم در بازاریابی تکنولوژی است؛ و به نظر در آینده نیز نقش خود را حفظ خواهد کرد.»


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33864 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1395/07/06 تعداد مشاهده: 1568
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

ذاکری 1395/07/06 22:31
با سلام خدمت همه دوستان غزیز / من هم گوشی سامسونگ not4 داشتم که چند روز ‍یش بعد از گذشت یک سال خود بخود َبدون هیچگونه ضربه و هیچ گونه اتفاق خاصی خاموش شد و به نمایندگی بندرعباس هم مراجعه نمودم و بعد از گذشت 2 هفته گفتند که درست نمی شه و نمی دونیم مشکلش چیه ؟ باید برد کامل عوضشه قیمت 700 که ارزش نداره بابت سامسونگ ....
در آخر ‍‍‍2 میلیون ‍رفت هوا ....