کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش بازی کلش درد سرساز شد!


به گزارش سافت گذر و به نقل ازرييس پليس فتا استان خراسان رضوی از شناسايی و دستگيری عامل دسترسی غير مجاز به گوشی افراد خبرداد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح جزییات خبر اظهارکرد: به دنبال پرونده ای مبنی بر دسترسی غیر مجاز به گوشی شاكی و سوء استفاده از اطلاعات آن و عدم دسترسی شاكی به محتویات جی‌میل خود كه در پلیس فتا استان تشكیل شد رسیدگی به موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.



وی افزود: شاكی در اظهارات ابتدایی خود به كارشناسان گفت با توجه به اینكه مدت 2 سال است كه بازی كلش را با استفاده از گوشی هوشمند خود بازی می كنم و به سطح بالایی از این بازی دست یافته ام به سفارش دوستان آگهی فروش آن را در سایت دیوار و سایت‌های دیگر تبلیغ نمودم و در این رابطه مشتریانی نیز از سراسر كشور با من تماس گرفته و درخواست خرید بازی را داشتند، اما پس از آخرین ارتباطی كه خانمی برای خرید تماس گرفت سطح دسترسی من به جی‌میلم محدود و در نهایت متوجه شدم قادر به استفاده از بازی كلش و سایر شبكه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و ... نیستم.

سرهنگ جهانشیری در این رابطه ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكی نوجوان، كارآگاهان پلیس اقدامات فنی و پلیسی خود را آغاز و پس از بررسی های لازم موفق به شناسایی متهمی در این رابطه شدند.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با بیان اینکه متهم 26 ساله در برابر شواهد عینی و فنی بزه خود را پذیرفت و اعتراف كرد: با توجه به مهارتی كه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بسترهای اینترنت پیدا كرده با فریب از افرادی كه level(سطح) بازی بالایی دارند اطلاعات حساب كاربری افراد را به دست آورده و با تغییر پسورد سطح دسترسی آنها را قطع نموده و با ارسال پیامی در برابر درخواست وجه از آنها می‌خواسته  تا با پرداخت رقم مذكور ، گذرواژه را در اختیار وی بگذارد .

سرهنگ جهانشیری با توجه به ارتكاب جرم صورت گرفته توسط این متهم بیان کرد: تحقیقات در خصوص تعداد و میزان كلاهبرداری انجام شده ادامه دارد.

وی به كاربران جی‌میل توصیه كرد: جهت پیشگیری از رویدادهایی نظیر كلاهبرداری فوق چنانچه كاربران از ثبت نام دو مرحله ای استفاده نماید، كلاهبرداران و سودجویان فضای سایبر در این زمینه ناتوان خواهند شد.

رئيس پليس فتا استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسيب‌های فضای سايبری می‌توانند به سایت پلیس فتا بخش هشدارها و آموزش مراجعه نمایند، خاطر‌نشان‌کرد: همچنین شهروندان مي‌توانند از طريق سايت پليس فتا به آدرس الكترونيكیcyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی هرگونه مواد مشکوک در خصوص کلاهبرداری سايبری را گزارش کنند.
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34279 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: پلیس فتا تاریخ خبر: 1395/08/09 تعداد مشاهده: 2830
کلید واژه ها: ,
سافت گذر