کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت‌ های جدید الو به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند

به‌روزرسانی پیام‌رسان الو با قابلیت‌های جدید منتشر شد. به‌زودی قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

قابلیت‌ های جدید الو به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛روز گذشته شرکت گوگل پیام‌رسان الو رو با سه ویژگی جدید آپدیت کرد. اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید؛ چراکه تا چند روز آینده این نسخه در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

حدود ۲ ماه پیش بود که Google اپلیکیشن الو را برای سیستم عامل ای او اس و اندروید منتشر کرد و در طول این مدت با به‌روزرسانیهای کوچک کارکرد این اپلیکیشن را ارتقاء داده است. با وجود قابلیت‌هایی مانند دستیار گوگل، این اپلیکیشن آن‌طور که باید عملکرد قابل قبولی ندارد و باید برای جذب مخاطب با سه نرم‌افزار دیگر گوگل در این حوزه رقابت کند.

اما ویژگی‌های اضافه‌شده در این آپدیت شامل شکلک‌های هوشمند، افزوده شدن شکلک‌های فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them و قابلیت تغییر تم زمینه‌ی چت هستند.

بر اساس جملاتی که تایپ کرده‌اید، گوگل Emoji متناسب با آن را به شما پیشنهاد می‌دهد و دیگر نیاز ندارید زمانی برای یافتن شکلک یا برچسب موردنظرتان صرف کنید. هدف گوگل از افزودن این امکان، ترغیب کاربران به استفاده از تمام شکلک‌ها و برچسب‌ها بوده است؛ چراکه بر اساس آمار به‌دست‌آمده کاربرها تنها ۳ درصد از تمامی Emoji موجود را استفاده می‌کنند. این ویژگی  که با لمس دکمه‌ی Smart Smiley در هنگام چت آماده‌به‌کار می‌شود؛ در حال حاضر فقط برای  زبان انگلیسی فعال است ولی به‌مرور زبان‌های دیگر نیز به آن افزوده خواهند شد.

با وجود همکاری گوگل و شرکت وارنر، افزوده شدن برچسب‌های الهام گرفته از فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them نیز قسمتی از به‌روزرسانی جدید Allo را تشکیل داده است.

اما تغییر تم پس‌زمینه‌ی چت، مهم‌ترین بخش آپدیت الو است. در حال حاضر ۱۴ تم برای انتخاب وجود دارد و گوگل امیدوار است این تصاویر با سلیقه‌ی شما هماهنگی داشته باشد.

با اینکه اپلیکیشن الو یکی از نرم‌افزارهای ارزشمند در زمینه‌ی پیام‌رسانی است؛ اما مشکل پایه‌ای آن همچنان پابرجا مانده و این ایراد همان ترغیب دوستان و آشنایان به استفاده از این App به‌جای اپلیکیشن‌های متداول و حتی نرم‌افزارهای دیگر گوگل است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34532 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/29 تعداد مشاهده: 1892
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر