کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ در بخش موبایل بیشتر روی نرم افزار تمرکز می‌کند

شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته است تا از این پس در کسب‌وکار موبایل‌های هوشمند خود، بیشتر بر بخش نرم‌افزاری متمرکز شود.

سامسونگ در بخش موبایل بیشتر روی نرم افزار  تمرکز می‌کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ سامسونگ مدتی است که وعده داده تمرکز بخش الکترونیک خود را از توسعه‌‌ی سخت‌افزار کمی فاصله دهد و بیشتر بر نرم‌افزار متمرکز شود. دلیل اصلی چنین اقدامی این است که روز به روز سخت‌تر می‌توان از گوشی‌های‌ هوشمند و تبلت‌های سامسونگی در رقابت حال حاضر این بازار به‌عنوان محصولی منحصربه‌فرد سخن به میان آورد. البته دلایل دیگری هم برای تصمیم‌گیری جدید سامسونگ مبنی بر تمرکز بر بخش نرم‌افزار وجود دارد که از جمله می‌توان به افزایش قطعات مختلفی که نهایتا باعث تولید یک گوشی هوشمند می‌شوند، اشاره کرد. امروزه شاهد معرفی محصولات اندرویدی ارزان‌تر و پایین‌رده‌ای هستیم که قادرند به‌خوبی و بسیار روان، سیستم‌عامل موبایلی گوگل را اجرا کنند و تجربه‌ی کار با یک پرچم‌دار را برای کاربر خود به ارمغان بیاورند. شرکت‌هایی نظیر مدیاتک به‌تازگی پردازنده‌های میان‌رده‌ی قدرتمندی را معرفی کرده‌اند و سامسونگ نیز خود از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شود که به افزایش محصولات میان‌رده‌ی قدرتمند کمک کرده است. این غول کره‌ای پنل‌های AMOLED را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به شرکت‌های دیگر می‌فروشد و این یعنی روز به روز شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند بیشتری خواهیم بود که از چنین نمایشگرهایی بهره می‌برند. دستیابی تجربه‌ی سخت‌افزاری ارائه‌شده در گلکسی اس ۷ و نیز توسعه‌ی تکنولوژی‌های این محصول، برای سامسونگ ۶ سال زمان برده است، اما هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، سخت‌افزاری قابل مقایسه با گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. ساخت گوشی‌های هوشمند در مدل‌های مختلف برای باقی ماندن در رقابت در بین کمپانی‌ها، یکی از روش‌هایی است که رفته‌رفته کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما یکی از روش‌های اساسی برای باقی ماندن در این بازار تجربه‌ی نرم‌افزاری است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

سامسونگ برای توسعه‌ی پلتفرم نرم‌افزاری خود سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی انجام داده است؛ به‌عنوان مثال می‌توان به سیستم‌عامل بادا اشاره کرد که حالا به تایزن تبدیل شده است. سامسونگ همچنان میلیون‌ها دلار صرف توسعه‌ی این پلتفرم می‌کند. همچنین این شرکت از توسعه‌دهندگان بازی‌های تایزنی که بیشترین تعداد دانلود را داشته باشند، ماهانه تا یک میلیون دلار حمایت مالی خواهد داشت؛ بنابراین ۱۰ عنوان برتر بخش بازی‌های تایزنی هر کدام ۱۰۰ هزار دلار درآمد اضافه برای توسعه‌دهندگان‌شان به همراه دارد.

تایزن هم‌اکنون تکامل یافته است و در برخی از محصولات سامسونگ نظیر ساعت‌های هوشمند و نیز لوازم خانگی هوشمند در حوزه‌ی اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما درصد استفاده از این پلتفرم همچنان بسیار بسیار پایین است. در  حالی که از هر ۱۰ دستگاهی که امروزه تولید می‌شود، ۹ مورد آن از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند.

صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار مایل است تا ببیند تأثیر تمرکز بیشتر سامسونگ بر بخش نرم‌افزاری چه نتیجه‌ای را برای بخش گوشی‌های هوشمند و بخصوص دورنمای اهداف سخت‌افزاری این کمپانی به دنبال خواهد داشت. ممکن است به دلیل مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت ۷، این مورد برای سامسونگ کمی سخت‌تر باشد. مشکل فبلت یادشده باید شرکت مورد بحث را بیشتر تشویق کند تا کمی در بخش توسعه‌ی سخت‌افزارها سرعت خود را کاهش دهد و تمرکز بیشتری را بر بازتعریف بخش نرم‌افزاری محصولات معطوف کند. در چند سال گذشته بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که سامسونگ اعلام کرده است تمرکز اصلی این کمپانی از بخش سخت‌افزار به نرم‌افزار تغییر خواهد یافت. البته نشانه‌هایی از این تصمیم‌گیری را نیز مشاهده کرده‌ایم. تاچ‌ویز این شرکت هم‌اکنون تقریبا به‌طور کامل بازطراحی شده است و با روی کار آمدن رابط کاربری جدید گریس‌یو‌ایکس، شاهد عملکردی روان‌تر و محیطی یکپارچه‌تر هستیم که کار با آن نیز آسان‌تر شده است و حس بهتری را به کاربر منتقل می‌کند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که برخی از خریدهای اخیر این شرکت کره‌ای نیز فعالیت‌های نرم‌افزاری انجام می‌دهند. از جمله این خرید‌ها می‌توان به NewNet اشاره کرد که سامسونگ در هفته‌ی گذشته خبر آن را اعلام کرد. این کمپانی قصد دارد تا نسل جدید سرویس‌های پیام‌رسان که RCS نامیده می‌شوند را به‌منظور ارائه‌ی سرویس‌های ارتباطی بهتر توسعه دهد. این مورد باعث خواهد شد تا سامسونگ نیز سرویسی انحصاری نظیر هنگ‌اوت را در اختیار داشته باشد. در ماه اکتبر نیز این کمپانی کره‌ای VIV Labs را خریداری کرد که فعالیت این شرکت در واقع تولید یک پلتفرم متن‌باز برای استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکار است. به همین دلیل گفته می‌شود سامسونگ به‌زودی خدماتی در زمینه‌ی هوش مصنوعی را در گوشی‌های هوشمند خود ارائه خواهد کرد. سال ۲۰۱۵ را می‌توان یکی از سال‌های بسیار مهم برای بخش سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند سامسونگ دانست و خانواده‌ی محصولات سری گلکسی اس ۶ این کمپانی به جهان نشان داد که غول کره‌ای همچنان می‌تواند سخت‌افزار بسیار قدرتمندتر از هر شرکت دیگری را تولید کند. اما سؤال اینجاست که این شرکت می‌تواند همین پروسه را در سال ۲۰۱۷ نیز انجام دهد؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34581 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/03 تعداد مشاهده: 1641
سافت گذر