کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش برقراری تماس تصویری در پیام‌رسان WhatsApp

سال گذشته هنگامی که WhatsApp سرانجام قابلیت تماس صوتی را در نرم‌افزار پیام‌رسان خود اضافه کرد، یک پرسش دیگر در ذهن کاربران این برنامه شکل گرفت: پس چه زمانی می‌توان تماس تصویری گرفت؟

به گزارش سافت گذر و به نقل ازآی تی رسان؛ بنابر اعلام وبلاگ WhatsApp، این ویژگی به زودی به برنامه اضافه شده و بر روی همه نسخه‌های این برنامه برای تمامی کاربران قابل استفاده خواهد بود. با ما همراه باشید تا چگونگی برقراری یک تماس تصویری را توسط WhatsApp با هم مرور کنیم.

۲

 

برقراری یک تماس تصویری به سادگی تماس صوتی است. صفحه مربوط به چت با فردی که قصد ایجاد تماس با وی را دارید باز کنید، سپس گزینه تماس تصویری (Video Call) را انتخاب نمایید. در این زمان طرف مقابل نیز باید تماس تصویری ایجاد شده توسط شما را پاسخ دهد، در غیر این صورت شما پیام خطا در برقراری ارتباط را دریافت می‌کنید.

 

۳

 

به محض اینکه تماس بصورت موفیت‌آمیز برقرار شود، شما صدا و تصویر طرف مقابل را خواهید دید. کیفیت تصویر در تماس ایجاد شده به مواردی مانند کیفیت دوربین‌های هر دو طرف، سرعت اینترنت و عواملی از این دست بستگی دارد.

در هر زمان از این تماس با یک بار ضربه زدن روی صفحه گوشی می‌توانید به صفحه پیام‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید به منوی اصلی گوشی بازگشته و در حین صحبت با مخاطب خود، هر برنامه دیگری را نیز اجرا نمایید. فقط توجه داشته باشید که در این صورت دیگر تصویر طرف مقابل را نخواهید داشت و فقط صدای وی را خواهید شنید. برای دیدن تصویر کافی است مجددا پنجره مربوط به برنامه را باز کنید.

می‌توانید جدید‌ترین نسخه WhatsApp (نسخه ۲.۱۶.۳۱۸) را از اینجا دانلود کنید تا همین الان از ویژگی تماس تصویری این برنامه استفاده کنید. ولی بهتر است کمی صبور باشید، همانطور که گفته شد این قابلیت به زودی برای تمامی نسخه‌های این برنامه (به جز نسخه بتا) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به هر حال پاک کردن و دوباره نصب کردن برنامه خیلی خوب به نظر نمی‌رسد. فقط باید کمی صبر کنید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34699 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: آی تی رسان تاریخ خبر: 1395/09/11 تعداد مشاهده: 4070
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1395/09/11 15:01
سلام
Google Duo که کیفیت تماس تصویری اش عالیه اسمی نیاوردید