کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مک‌ بوک پرو‌ 2016 مشکلات گرافیکی دارد

مک‌ بوک پرو‌ جدید شرکت اپل از مشکلات گرافیکی رنج می‌برد.

مک‌ بوک پرو‌ 2016 مشکلات گرافیکی دارد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ از زمان عرضه‌ی مک بوک‌ جدید شرکت اپل در ماه گذشته، گزارش‌های متعدد و جدی در خصوص مشکلات گرافیکی این لپ‌تاپ منتشر شده است.

اشکالات و باگ‌های گرافیکی از جمله‌ی شایع‌ترین موارد گزارش‌شده از مدل‌های ۱۵ اینچی با TouchBar است. البته مدل‌های ساده ۱۳ و ۱۵ اینچی نیز از این مشکلات مستثنا نیستند.

یکی از کاربران سایت Macrumors با نام Jan Becker عنوان کرده است مک بوک ۱۵ اینچی وی که مجهز به پردازنده‌ی رادئون ۴۶۰ پرو است در هنگام تبدیل یک فایل ویدیویی با برنامه‌ی Adobe Encoder دچار مشکلات گرافیکی (Glitch) شده است و پس از این اتفاق لپ‌تاپ وی در کار‌های دیگر هم دچار هنگ کردن و کرش شده است.

Becker ادعا می‌کند هنگامی که مک بوک خود را برای بررسی به یکی از نمایندگی‌های اپل برد، یکی از کارمندان این مرکز به وی گفت این مشکلات ناشی از ایرادات سخت‌افزاری است. او همچنین می‌گوید پس از  مراجعه‌ به فروشگاه اپل، وی تماسی از مقر اصلی این کمپانی واقع در کاپرتینو دریافت کرد و به او اطمینان خاطر داده شد که تیمی از مهندسین در حال بررسی این مسئله هستند.

از مرکز اپل با من تماس گرفتند و گفتند جمعی از مهندسین این شرکت را برای ریشه‌یابی موضوع گرد هم آورده‌اند، در عین حال من حادثه‌ی پیش‌آمده را مجددا برای آن‌ها بازسازی کردم و لاگ‌های برنامه‌ را برای تیم اپل ارسال کردم. در نهایت آن‌ها از من خواستند لپ‌تاپ را با تمام فایل‌های موجود در آن برای تحقیقات بیشتر در اختیارشان قرار دهم.

نشانه‌های مشترکی مانند تغییر نور در رنگ‌ها، تصاویر شطرنجی، پارگی تصاویر و برهم ریختگی رنگ‌ در گزارش‌های کاربران دیده می‌شود در عین حال پس‌ از روی دادن چنین مواردی آن‌ها متعاقباً با مشکلاتی مانند هنگ کردن و بوت نشدن دستگاه به دلیل مشکلات سخت‌افزاری (Kernel Panic) مواجه شده‌اند.

macbook problem

مدل ۱۵ اینچی مک بوک با نوار لمسی و پردازنده‌ی گرافیکی Radeon Pro 460  نقطه‌ی اشتراک بیشتر این گزارش‌های است، البته مواردی از بروز ایراداتی مشابه در مدل‌هایی با کارت‌ گرافیک رادئون ۴۵۰ و ۴۵۵ نیز دریافت شده است.

یکی دیگر از کاربران سایت مک‌رومرز می‌گوید دستگاه وی با پردازنده‌ی رادئون ۴۵۵ در هنگام اتصال به دو مانیتور ال‌جی دچار تغییر نور (سوسو زدن) تصویر شده است.

مشخص نیست علت این مشکلات ناشی از نقص سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است، اما می‌دانیم پس از انجام فعالیت‌های سنگین مانند تبدیل فایل‌های ویدیویی، ویرایش عکس‌هایی با حجم بالا و استفاده از نرم‌افزارهای فوتوشاپ و لایت‌روم شرکت ادوبی این مشکلات به وقوع پیوسته است.

در ابتدا این گزارش‌ها تنها به مدل‌های ۱۵ اینچ با کارت‌های گرافیک اِی‌ام‌دی اشاره‌ داشت؛ اما در تعداد دیگری از پیام‌های کاربران شاهد موارد مشابهی برای مدل‌هایی با کارت گرافیکی آی‌ریس ۵۵۰ و ۵۴۰ بودیم. برخی از کاربران بحث درباره این موضوع را به فروم اپل و تاپیک‌های سایت مک‌رومرز هم گسترش داده‌اند. این احتمال وجود داشت که شاید موارد رخ‌داده با نصب نسخه‌ بتایِ  جدید macOS حل شود؛ اما ظاهراً این معضل همچنان پابرجا است.

برخی از کاربران به مشکلات گرافیکی در حین بوت شدن سیستم عامل اشاره‌ کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به ایرادات نرم‌افزار FileVault 2 باشد و می‌توان این مسئله را با غیرفعال کردن برنامه در تنظیمات مک برطرف کرد.

برای اطمینان بیشتر کاربران، اپل مدت‌زمان طرح بازگرداندن اجناس خریداری‌شده‌ در تعطیلات را افزایش داده است و افرادی که از ۱۰ نوامبر تا ۲۵ دسامبر مک بوک خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را تا هشتم ماه ژانویه ۲۰۱۷ بازگردانند.

برخی مدل‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ مک بوک پرو نیز دارای مشکلات گرافیکی بودند که پس از اعاده‌ی یک دادرسی حقوقی، سرانجام اپل طرح تعمیر رایگان و بازگرداندن پول خریداران را تمدید کرد.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد این شرکت از مشکلات پیش‌آمده آگاهی دارد اما تاکنون واکنشی رسمی از سوی آن منتشر نشده است. بنا به گزارش کاربران، در حال حاضر اپل به شکلی فعال مک‌ بوک‌های خراب را با مدل‌های نو تعویض می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34753 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/15 تعداد مشاهده: 2373
اخبار مرتبط
سافت گذر