کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه تشخیص دهیم کسی بی اجازه از کامپیوترمان استفاده کرده است یا خیر؟

اگر نگران تنها گذاشتن سیستم تان در خانه، محل کار و یا هر جای دیگر هستید با ما همراه باشید. چون می خواهیم از روشی صحبت کنیم که از طریق آن می توانید کشف کنید چه کسی یا کسانی در نبودتان به سراغ سیستم شما رفته اند.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازشهرخبر؛ از مسائلی که برای همه کاربران خیلی اهمیت دارد این است که هم‌ خانه، والدین، خواهر یا برادر کوچک ‌تر، دوستان یا همکاران از کامپیوتر شان استفاده غیر مجاز نکنند. ممکن است برای پیشگیری از این وضعیت برای سیستم خود رمز عبور بگذارند اما اگر شک داشته باشند دیگران رمز عبورشان را می‌ دانند یا خیر راه حل چیست؟ شاید شما هم این نگرانی را هنگام بیرون رفتن از منزل و یا در محل کار داشته باشید اگر اینطور است پس ادامه مطلب را بخوانید.

بررسی لاگ‌ ها
لاگ‌ ها لیستی از همه اعمالی هستند که با کامپیوتر انجام می‌ شود و کامپیوتر به طور خودکار همه‌ آن ‌ها را ثبت می‌ کند. همه‌ کامپیوتر های شخصی لاگ‌ های خود را نگه می ‌دارند. شما می توانید از این اطلاعات برای فهمیدن اینکه چه کارها و استفاده هایی از سیستم شما شده است استفاده کنید. این اطلاعات فاکتور زمان هم با خود دارند و کاملا در دسترس هستند؛ بنابراین مشاهده و بررسی آن ها در این زمینه می تواند به شما خیلی کمک کند.
ساده ترین راهکار برای تشخیص اینکه چه کسی یا کسانی بی اجازه از سیستم تان استفاده کرده اند قرار دادن کامپیوترتان روی حالت Sleep است. بعد از این باید در بخش لاگ‌ ها زمانی که کامپیوتر از حالت Sleep خارج شده را چک کنید. در صورتی که در نبودتان کامپیوتر از حالت Sleep خارج شده باشد، می توانید نتیجه بگیرید که دیگران به کامپیوتر شما سرک کشیده اند.

اگر سیستم تان رمز عبور نداشته باشد احتمال دارد با فعالیت‌ های دیگری نیز در لاگ ها مواجه شوید. با همین روش می ‌توانید تشخیص دهید در مواقعی که در اتاق ‌تان نیستید، آیا کسی به سراغ کامپیوترتان رفته است یا خیر.
اگر از کاربران مک باشید از طریق اپلیکیشن Console که از نرم ‌افزار های پیش ‌فرض مک است می توانید برای بررسی لاگ‌ ها سیستم استفاده کنید. فیلتر بخشی از لاگ بر اساس زمان در این اپلیکیشن امکان پذیر است.
در صورتی که از کاربران ویندوزی باشید می ‌توانید از Event Viewer استفاده کنید. در پنجره‌ این برنامه که نرم‌ افزار های پیش ‌فرض ویندوز است، گزینه Windows Log را جستجو کنید و بعد در بخش Systems لاگ ‌ها را بیابید و فعالیت ‌های مشکوک را جستجو کنید.
تاریخچه‌ مرورگر
معمولا افراد باهوش و با دقت پس از استفاده از مرورگر، تاریخچه‌‌ (History) آن را پاک می ‌کنند. اما ممکن است آنقدرها هم وسواس به خرج ندهند. حتی اگر هم اینگونه باشند احتمالا به جای پاک کردن موردی یا یک ساعت آخر تاریخچه‌ مرورگر، کل تاریخچه را پاک می ‌کنند. به این ترتیب دستشان برای شما رو می شود.
البته اگر هیچ فعالیت مشکوکی در تاریخچه مرورگر خود پیدا نکردید، می توانید این احتمال را بدهید که از Private Browsing در فایر فاکس یا سافاری یا حالت Incognito در کروم، استفاده شده است. در این صورت می ‌توانید با کمک بررسی لاگ ابزار هایی مانند OpenDNS، همه درخواست ‌هایی که از طریق کامپیوتر و مرورگر های شما ارسال شده است را مشاهده کنید و متوجه شوید هم ‌اتاقی، دوست یا همکارتان به سایت هایی سر زده است.

نرم ‌افزارهای دیده‌بان

اگر هم‌ اتاقی شما به اندازه کافی باهوش و دقیق است که همه ردپاهای خود را پاک کند، می ‌توانید به روش ‌های دیگری مچ گیری کنید. از اپلیکیشنPrey استفاده کنید. با کمک این نرم افزار می ‌توانید همزمان چندین ابزار را با سیستم‌ های ‌عامل‌ مختلف (مک، ویندوز، اندروید و iOS) زیر نظر داشته باشید. این نرم‌ افزار که در واقع برای زمان هایی که ابزارتان دزدیده شده است کاربرد دارد، می ‌تواند مکان کامپیوتر، تبلت یا گوشی را به شما بگوید، صفحه را قفل کند و پیام اخطار برای کسی که ابزار را دزدیده یا پیدا کرده ارسال کند. همه این موارد با نصب نسخه‌ رایگان این اپ در دسترس است. اما در نسخه‌ پولی، امکان نصب Keylogger برای بررسی واژه‌ ها و جملات یابنده‌ ابزار وجود دارد. بنابراین با کمک این نرم ‌افزار می ‌توانید هر آنچه را دوستتان در زمان استفاده‌ غیرمجاز از کامپیوتر شما تایپ می‌ کند ببینید. اپلیکیشن ‌های Revealer Keylogger و Elite Keylogger به ‌ترتیب برای ویندوز و مک، ابزار های جایگزین کاربردی و خوبی در این زمینه هستند.
استفاده از دوربین
اگر به هر دلیلی نمی خواهید از روش های بالا استفاده کنید راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن دوربین است. می ‌توانید با نصب یک دوربین در اتاق ‌تان در بین کتاب‌ های قفسه کتاب ‌ها و یا جایی دور از چشم، عملکرد هم اتاقی ‌تان را در رابطه با استفاده از کامپیوترتان زیر نظر بگیرید. البته راه ‌حل ‌های شبیه به این نیز وجود دارد. مثلا می توانید از وبکم برای این کار استفاده کنید تا به طور خودکار تصویر کسی که سراغ سیستم تان می رود ثبت شود.
روش های گفته شده در رابطه با استفاده غیرمجاز از موبایل نیز کاربرد دارد. با استفاده از این روش ها می توانید امنیت ابزار های خود را برای پیشگیری از دسترسی‌ های غیرمجاز بالا ببرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34756 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: شهرخبر تاریخ خبر: 1395/09/15 تعداد مشاهده: 2429
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1395/09/16 13:50
نمیتونید نسخه پولیش رو بذارید روی سایت lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet