کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316161 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ردیابی گوشی های اندرویدی

گم شدن و یا به سرقت رفتن گوشی از جمله اتفاقاتی است که به صورت محتمل یکبار در زندگی خودتان یا دوستانتان به آن برخورد خواهید کرد. به هرحال چه گوشی شما گم شده باشد و چه به سرقت رفته باشد دو راه حل کلی برای یافتن مکان فعلی آن وجود دارد که البته هرکدام از این روش‌ها مستلزم پیش نیازهایی است که می‌بایست با آینده‌نگری خود قبل از رخداد اتفاق در نظر گرفته باشید. به طور کلی یافتن مکان گوشی با استفاده از اینترنت و GPS میسر است که هرکدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.
روش اول: استفاده از اکانت گوگل  

پیش نیاز: متصل کردن گوشی به اکانت جیمیل


به گزارش سافت گذر و به نقل ازپلیس فتا؛ برای اینکه بعدا بتوانید از قابلیت Android Device Manager که یکی از قابلیت‌های کاربردی گوگل است استفاده کنید حتما باید یکبار از گوشی اندرویدی خود وارد اکانت جیمیل خود شوید. فرقی نمی‌کند از چه طریقی (جیمیل، گوگل پلی، Maps، یوتیوب و ....)وارد اکانت خود شوید، فقط کافیست یکبار از طریق گوشی اندرویدی خود اطلاعات جیمیل خود را وارد کرده باشید. اینک در صورتی که گوشی شما گمشده باشد می‌توانید با مراجعه به این لینک و وارد کردن اطلاعات اکانت خود مکان فعلی گوشی خود را با دقت بسیار خوبی شناسایی کنید. در شکل زیر نمایی از این قابلیت گوگل را مشاهده می‌کنید.




همانطورکه مشاهده می‌کنید دایره آبی رنگ نشان دهنده مکان گوشی شماست. همچنین 3 گزینه برای اقدامات بعدی وجود دارد:

Ring: به مدت 5 دقیقه صدای زنگ گوشی شما پخش خواهد شد. این مورد برای مواردی مناسب است که گوشی شما در نقطه کوری گم شده و پیدا کردنش مشکل است با استفاده از این قابلیت می‌توانید گوشی خود را پیدا کنید.

Lock: با استفاده از این قابلیت می‌توانید در صورت گم شدن گوشی، گوشی خود را قفل کرده و برای آن پسورد بگذارید.

Erase: این گزینه برای مواردی است که گوشی شما گم شده و اطلاعات بسیار حساسی در آن دارید که به شدت شما را نگران کرده است. اکیدا توصیه می‌شود در چنین مواردی از این قابلیت استفاده کنید تا اطلاعات شما کلا از روی گوشیتان پاک شود.

نکته: گوشی شما در صورتی توسط این قابلیت گوگل ردیابی خواهد شد که به اینترنت متصل شده باشد. در واقع مکان ارائه شده، مکانیست که آخرین بار گوشی شما آنلاین بوده است.

مسلما بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند بدون اتصال به اینترنت فایده چندانی ندارد پس به احتمال زیاد گوشی شما بعد از سرقت نیز به اینترنت متصل خواهد شد. البته توصیه می‌شود اگر باتری گوشی شما ظرفیت کافی را داراست همواره دیتای گوشی خود را روشن کنید تا در صورت گم شدن سریع‌تر بتوانید آن‌را ردیابی کنید.

روش دوم: استفاده از GPS

پیش نیاز: نصب نرم افزار GPS SMS Phone Finder

روش دیگر استفاده از نرم افزار فوق است. این نرم افزار را می‌توانید از این لینک دانلود کنید. حال بعد از اینکه نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کردید در صورتی که گوشی خود را گم کردید از خط دیگری عبارت locateme YOUR_KEY را به خط خود ارسال کنید. YOUR_KEY در واقع رمز شماست که با اجرای اپلیکیشن باید آن را تعیین کنید مثلا اگر رمز شما Cat92 باشد باید عبارت locateme Cat92 را پیامک کنید. در این صورت اطلاعات مکان فعلی گوشی شما به صورت لینک برایتان ارسال خواهد شد. با وارد کردن این لینک در مرورگر می توانید مکان گوشی خود را بر روی نقشه مشاهده فرمایید.

نکته: توجه داشته باشید باید حتما GPS گوشی شما روشن باشد تا بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. به این منظور می‌توانید همواره GPS خود را روشن نگه دارید و برای اینکه بعد از سرقت GPS شما خاموش نشود از اپلیکیشن‌های قفل گذاری استفاده کرده و بر روی تنظیمات خود پسورد بگذارید.

هشدار: در صورتی که مطمئنید گوشی شما به سرقت رفته و گم نشده است به هیچ‌وجه شخصا اقدام به پیگیری موضوع نفرمایید و حتما از طریق مراجع ذیصلاح اقدام به پیگیری موضوع نمایید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34770 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: پلیس فتا تاریخ خبر: 1395/09/16 تعداد مشاهده: 2431
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1395/09/17 10:05
در روش اول من در تمام نرم افزار های گوگل وارد شدم و اینترنت هم فعاله اما میگه: Your device's location access is turned off.

موقعی که gps روشن میشه فقط کار میکنه
پس هردو روش gps میخوان ولی شما نوشتید نمیخواد . معمولا gps‌گوشی ها خاموشه در حالت عادی به دلیل مصرف باطری زیاد و همچنین نداشتن امنیت اندروید

به همین دلیل هر دو روش به درد نمیخورن

کسی هم که گوشی رو دزدید آنقدر احمق نیست که گوشی رو روشن بزاره . دزد اولین کاری که میکنه در آوردن باطری و دور انداختن سیمکارتهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
marjan m 1395/09/17 09:17
سلام ازش استفاده نکردم اما فکرکنم نرم افزار خوبی باشه lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus