کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316159 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مک بوک پرو 2016‌ مشکل شارژدهی باتری دارد

بعد از مشکلات پیش آمده برای گرافیک مک‌بوک‌های جدید اپل، این بار شکایاتی درباره عملکرد باتری مک‌بوک پرو 2016 به گوش می‌رسد.

مک بوک پرو 2016‌ مشکل شارژدهی باتری دارد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛افراد کمی هستند که بعد از خرید لپ‌تاپ، اظهاراتی مبنی بر شارژدهی زیاد باتری یا شارژدهی بیش از مقدار اعلام‌شده توسط سازنده مطرح می‌کنند. دلیل این موضوع خیلی ساده است؛ تولیدکنندگان با استفاده از معیارهای غیرواقعی چون تعداد ساعت‌هایی که دستگاه می‌تواند سایت‌های ساده را با روشنایی حداقلی باز کند، اندازه‌گیری می‌کنند.

مک‌بوک پرو 2016 نیز از این قاعده مستثنا نیست و با توجه به موارد بازاریابی، اعلام شده است که باتری این دستگاه ۱۰ ساعت شارژدهی مداوم دارد. این مقدار با توجه به اینکه اندازه‌ی باتری باعث باریک‌تر شدن آن می‌شود، کمتر از نسل قبل به نظر می‌رسد. با این وجود مک‌بوک پروهای جدید اپل نه‌تنها در برخی موارد ساده دچار مشکل شده‌اند، بلکه به گزارش وب‌سایت 9to5Mac، برخی کاربران از عدم دریافت میزان معقول شارژدهی باتری نیز شکایت دارند.

با توجه به شکایات مطرح‌شده در انجمن‌های پشتیبانی اپل و ردیت، بسیاری از کاربران نمی‌توانند حتی به ۱۰ ساعت شارژدهی اعلام‌شده نزدیک شوند و در برخی مدل‌های مک‌بوک پرو حتی رسیدن به ۶ ساعت عمر باتری به مشکلی بزرگ تبدیل شده است.

برای مثال یکی از کاربران Reddit اعلام کرده است:

سلام. من چند روز قبل یک مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی خریدم و شارژدهی باتری آن مرا ناامید کرده است. من کار خاصی انجام نمی‌دهم، اما حتی وب‌گردی ساده و سبک با سافاری و روشنایی ۵۰ درصد، تنها ۶ ساعت شارژ در اختیار من می‌گذارد. معمولا اپل در بخش عمر باتری عملکرد خوبی دارد. در بررسی میزان انرژی هیچ‌ چیز غیرمعمولی دیده نمی‌شود. من از دیگران شنیده‌ام که مشکل مشابهی دارند ولی شخص دیگری می‌گوید باتری دستگاه او ۱۵ ساعت شارژدهی دارد.

با این وجود به گزارش 9to5Mac، بسیاری از ادعاهای کاربران در مورد میزان تخمین شارژ باقی‌مانده، نسبت به تست‌های واقعی است که زمان بیشتری از عمر باتری را نشان می‌دهد. مک‌اواس مانند ویندوز 10، میزان شارژ باقی‌مانده را بر اساس معیارهای ثابتی تخمین می‌زند و مهم نیست در شرایط فعلی دستگاه مشغول انجام چه کاری است و با این اوصاف قطعا میزان تخمین‌زده شده اشتباه است.

علاوه بر این، پردازنده‌های امروزی حالت توان و انرژی دستگاه را نسبت به گذشته تغییر می‌دهند و همین مسئله باعث می‌شود میزان تخمین شارژ باقی‌مانده صحیح نباشد.

به هر حال تعداد قابل توجهی کاربر نسبت به عملکرد ضعیف باتری مک‌بوک پرو‌ی جدید اپل انتقاد دارند و این اعتراضات بر مبنای نتایج واقعی منتشر شده است. بر این اساس یا مک‌بوک پرو 2016 عمر باتری خیلی خوبی ندارد، یا اینکه مشکلی وجود دارد که باید اپل آن را برطرف کند. احتمالا با انتشار مک او‌اس 10.12.2؛ علاوه بر مشکل گرافیک مک‌بوک پرو جدید، مشکل باتری آن نیز برطرف خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34793 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/19 تعداد مشاهده: 2549
اخبار مرتبط
سافت گذر