کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فروش پلی استیشن 4 سونی از مرز ۵۰ میلیون دستگاه عبور کرد

سونی تا تاریخ ۱۶ آذر سال ۱۳۹۵ توانسته است بیش از ۵۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 در سرتاسر جهان به فروش برساند.

فروش پلی استیشن 4 سونی از مرز ۵۰ میلیون دستگاه عبور کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛طبق اعلام سونی فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در اقصی نقاط جهان تا تاریخ ۶ دسامبر از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرده است. آمار فوق شامل کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو فروخته‌شده به مشتریان می‌شود.

به دنبال فروش جمعه سیاه، سونی اذعان کرد نام تجاری پلی‌استیشن، بهترین هفته در طول تاریخ کمپانی را تجربه کرد. با این حال، جزئیات دقیقی در این رابطه ارائه نشد. طبق ادعای گزارش‌های منتشرشده از کمپانی‌های ثالث، کنسول ایکس‌باکس وان عملکرد بهتری نسبت به پلی‌استیشن 4 در جمعه سیاه نشان داده است.

در زمینه‌ی فروش بازی، فروش نرم‌افزاری پلی‌استیشن 4 تا تاریخ چهارم دسامبر (۱۴ آذر) بیش از ۳۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه اعلام شده است که آمار فوق شامل فروش انجام‌شده از طریق خرده‌فروش‌ها و فروشگاه پلی‌استیشن می‌شود.

اندرو هاوس،‌ رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در بیانیه‌ای در مورد این موفقیت پلی‌استیشن 4 گفت:

به واقع خوشحالیم که جامعه‌ی پلی‌استیشن 4 از زمان عرضه، در سه سال همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. با پشتیبانی عظیم طرفداران و شرکای ما در جهان، در سال جاری ما توانستیم مجموعه‌ای بی‌سابقه از سخت‌افزار شامل پلی‌استیشن 4 باریک‌تر، پلی‌استیشن 4‌ پرو و پلی‌استیشن VR را ارائه کنیم. از طریق صف‌ انتشار نرم‌افزار و خدمات شبکه پیشگام خود،‌ به ارائه‌ی بهترین تجربه بازی ادامه خواهیم داد، همان‌طور که بر سرعت بخشیدن به کسب‌وکار و گسترش اکوسیستم پلی‌استیشن 4 تمرکز می‌کنیم.

هرچند سونی توضیحاتی در رابطه با نحوه سرعت بخشیدن به گسترش اکوسیستم پلی‌استیشن 4 ارائه نکرده است، با این حال این کمپانی در پایان بیانیه‌ی خود می‌گوید برای ارائه تجربه‌های سرگرمی‌ که تنها در پلی‌استیشن ممکن است، به گسترش جهان پلی‌استیشن 4 ادامه خواهد داد.

کنسول پلی‌استیشن 4، همچنان در تلاش برای پشت سر گذاشتن پلی‌استیشن 3 با فروش ۸۰ میلیون دستگاه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34798 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/19 تعداد مشاهده: 2250
سافت گذر