کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین اپلیکیشن ویندوز 10 مبتنی بر معماری ARM کامپایل شد

پس از انتشار ویدیویی از اجرای ویندوز ۱۰ روی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰؛ حال یکی از توسعه‌دهندگان علاقه‌مند، اپلیکیشنی برای این نسخه از ویندوز کامپایل کرده است.

اولین اپلیکیشن ویندوز 10 مبتنی بر معماری ARM کامپایل شد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ در روزهای اخیر ویدیویی منتشر شد که نشان از اجرای ویندوز ۱۰ در گجتی مبتنی بر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ داشت. این ویدیو به این معنا بود که مایکروسافت در پی پشتیبانی از پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM در ویندوز ۱۰ است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ مایکروسافت برای پشتیبانی از معماری ARM در سیستم‌عامل خود با کوالکام همکاری می‌کند تا در نسل بعدی تراشه‌های اسنپدراگون شاهد پشتیبانی ویندوز ۱۰ از این تراشه‌ها باشیم. اجرای ویندوز ۱۰ روی تراشه‌های مبتنی بر معماری Arm64 مزایای زیادی دارد که از جمله‌ی آن باید به افزایش عمر باتری در گجت‌های مبتنی بر این تراشه اشاره کرد.

پس از انتشار خبر مورد نظر، یکی از توسعه‌دهندگان علاقه‌مند که خود را با نام my123 معرفی می‌کند، یک اپلیکیشن ویندوزی را برای اجرا روی تراشه‌ای با معماری ARM64 توسعه داده و کامپایل کرده است که البته نسخه‌ی ویژوال استودیوی مورد استفاده این توسعه‌دهنده، جزو نسخه‌های عرضه‌شده نیست. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط این توسعه‌دهنده؛ وی اپلیکیشن‌های PuTTY و 7ZIP را برای اجرا روی تراشه‌ی اسنپدراگون کامپایل کرده است. وی حتی این اپلیکیشن‌ها را برای اجرا در نسخه‌ی مورد نظر ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که در حال حاضر به دلیل عدم انتشار این نسخه از سوی مایکروسافت، نمی‌توان اپلیکیشن‌های مورد نظر را اجرا کرد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که همچنان، امکان اجرای اپلیکیشن‌های Win32 در نسخه‌ای از ویندوز ۱۰ که برای پشتیبانی از تراشه‌های ARM پیاده شده است، بدون نیاز به کامپایل مجدد وجود دارد. انتظار می‌رود مایکروسافت ویژگی پشتیبانی از تراشه‌های ARM64 را هم‌زمان با بروزرسانی RedStone 3 یا بروزرسانی Creators در اختیار کاربران قرار دهد. البته توسعه‌دهندگانی که بخواهند اپلیکیشن خود را دوباره کامپایل کنند، این کار را در جهت بهبود تجربه‌ی کاربری انجام خواهند داد.

باید دید پشتیبانی از ARM64 و تراشه‌های اسنپدراگون ۸۲۰ چه تأثیری بر پلتفرم ویندوز ۱۰ طی سال ۲۰۱۷ خواهد داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34841 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/22 تعداد مشاهده: 2515
سافت گذر