کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لنوو اسپیکرهای جدیدش را برای رقابت با اکوی آمازون معرفی کرد

لنوو که بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی پی‌سی در دنیا به شمار می‌رود، از اسپیکر هوشمند خود با نام Lenovo Smart Assistant رونمایی کرد که البته مجهز به دستیار مجازی الکسای آمازون نیز هست.

لنوو اسپیکرهای جدیدش را برای رقابت با اکوی آمازون معرفی کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ لنوو جدیدترین اسپیکر خود را با نام Lenovo Smart Assistant معرفی کرد که مجهز به دستیار صوتی مجازی الکسای آمازون نیز هست و البته شباهت زیادی به اسپیکر اکوی شرکت آمازون دارد. همانند اکو، می‌توانید با اسپیکر لنوو موسیقی پخش کنید، تایمر ست کنید و از امکاناتی مشابه بهره ببرید. البته تفاوت‌هایی بین اکو و محصول لنوو وجود دارد.

اولین تفاوت در رنگ‌بندی محصول لنوو به چشم می‌خورد. Lenovo Smart Assistant در رنگ‌های سبز کم‌رنگ، خاکستری و نارنجی عرضه می‌شود و البته بخش میکروفون نیز به بالای دستگاه منتقل شده است تا بر اساس ادعای لنوو، سیستم خنک‌کننده‌ی پردازنده‌ی Atom که در آن قرار دارد، به‌خوبی عمل کند. همچنین محصول لنوو ۸ میکروفون دارد اما اکو مجهز به ۷ میکروفون شده است. 

 Lenovo Smart Assistant

اما لنوو با همکاری هارمان کاردن، تجربه‌ی صوتی محصول خود را نیز بهبود داده تا بزرگ‌ترین ایراد گوگل هوم و اکو که اسپیکر ضعیف است، برطرف کند. البته‌ نسخه‌ای که با همکاری هارمان کاردن توسعه داده شده است، قیمت بالاتری دارد؛ اما اگر به دنبال تجربه‌ی صوتی خوب باشید، این نسخه مناسب‌ترین گزینه‌ی خرید است.

در حال حاضر مشخص نیست اپلیکیشن همراه Lenovo Smart Assistant چگونه کار خواهد کرد. اکوی آمازون با اپلیکیشن الکسا یکپارچه شده است و مواردی را که از اکو درخواست می‌کنید، در خود ثبت می‌کند؛ اما لنوو اسپیکر خود را با اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و آی‌او‌اس روانه‌ی بازار خواهد کرد که البته مشخص نیست می‌توانید تاریخچه‌ای از درخواست‌ها را در خود ثبت کند یا خیر.

Lenovo Smart Assistant قیمتی ۱۳۰ دلاری دارد که هم قیمت گوگل هوم است و البته از اکوی آمازون که ۱۸۰ دلار قیمت دارد، ارزان‌تر است. اما نسخه‌ی هارمان کاردن این اسپیکر نیز دارای قیمت ۱۸۰ دلاری است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35053 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/14 تعداد مشاهده: 1151
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر