کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Ooma از سیستم خانه هوشمند جدیدش رونمایی کرد

امروز در نمایشگاه CES 2017، کمپانی Ooma از سه حسگر جدید خود رونمایی کرده که به‌لطف آنها می‌توان امنیت خانه را افزایش داد.

Ooma از سیستم خانه هوشمند جدیدش رونمایی کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ کمپانی Ooma در نمایشگاه CES 2017 از سیستم خانه هوشمند خود رونمایی کرد. این سیستم دارای حسگرهای مختلفی است که با مشاهده بروز اتفاقی می‌توانند آن را تشخیص دهند. این حسگرها نه‌تنها شما را از اتفاق رخ داده باخبر می‌کنند بلکه حسگرهای حرکتی یا حسگرهای موجود در درب منزل و پنجره‌ها می‌توانند با شماره ۹۱۱ تماس گیرند.

Ooma با عرضه محصولی به نام Telo توانست به موفقیت برسد. این دستگاه، درواقع جعبه‌ای است که به روتر کاربر متصل شده و می‌تواند به کاربر سرویس تلفن خانگی ارائه دهد. البته در صورتی که بخواهید از هر یک دستگاه‌های هوشمند خانگی Ooma استفاده کنید به این گجت ۹۰ دلاری احتیاج خواهید داشت.

این کمپانی امروز از سه محصول خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده که شامل حسگر تشخیص دهنده حرکت به قیمت ۳۵ دلار، حسگر تشخیص دهنده نشت آب به قیمت ۳۰ دلار و حسگر درب و پنجره به قیمت ۲۵ دلار می‌شود. این محصولات از طریق تکنولوژی DECT با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

حسگرهای Ooma دارای دو حالت هستند که با توجه به موقعیت شما در حالتی که خانه باشید یا از منزل خارج شوید تنظیم می‌شوند. این حسگرها در صورت بروز مشکلی، شما را از طریق تماس تلفنی، پیامک یا ایمیل با خبر می‌کنند. همچنین می‌توانند تماس اضطراری با اداره پلیس یا آتش‌نشانی برقرار کنند.

در صورتی که اقدام به خرید این محصولات کنید می‌بایست به‌صورت ماهانه برای ارائه خدمات نیز حق اشتراک بپردازید. البته اگر دارای سرویس پریمیوم Ooma باشید می‌توانید به مقدار مورد نیازتان از حسگرهای این کمپانی استفاده کنید. اگر از این سرویس بهره نمی‌برید تنها استفاده از یک حسگر برای شما رایگان بوده و برای دو سنسور یا بیشتر می‌بایست ماهانه ۶ دلار حق اشتراک بپردازید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35063 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/15 تعداد مشاهده: 1591
کلید واژه ها: ,
سافت گذر