کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی می 6؛ اولین گوشی چینی مجهز به اسنپدراگون 835

طبق شایعات، انتظار می‌رود شیائومی می 6 اولین تلفن هوشمند چینی باشد که از تراشه اسنپدراگون 835 در آن استفاده شده است.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ با معرفی تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، سؤالی که ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند، این است که اولین تلفن هوشمند مجهز به این تراشه چه نام خواهد داشت. در حالی که وجود این تراشه در گلکسی اس 8 تأیید شده است، به نظر می‌رسد که شیائومی می 6 اولین گوشی هوشمند چینی خواهد بود که از جدیدترین تراشه کوالکام در آن استفاده شده است.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ایسوس قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از یک تلفن هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 رونمایی کند که البته اگر این اتفاق بیفتد،  شاهد اولین محصول مجهز به تراشه جدید کوالکام خواهیم بود.

 شیائومی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای چینی است که استفاده از تراشه اسنپدراگون 835 در محصول آینده این کمپانی توسط تحلیلگر بازار، کوین وانگ، تأیید شده است. به گفته این تحلیلگر، شیائومی قصد دارد در گوشی می 6 از این تراشه استفاده کند و به‌عنوان اولین تلفن هوشمند چینی که مجهز به آخرین تراشه کوالکام است، روانه بازار شود.

کوین وانگ همچنین به این موضوع اشاره کرد که ممکن است شیائومی می 6 زودتر از گلکسی اس 8 روانه بازار شود؛ بنابراین احتمال اینکه محصول جدید شیائومی اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 باشد نیز وجود دارد.

شیائومی می 6

انتظار می‌رود شیائومی می 6 شباهت زیادی به طراحی می نوت 2 داشته باشد که البته از نمایشگر کوچک‌تری استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود این تلفن هوشمند در پشت خود مجهز به ترکیب دوربین دوگانه خواهد بود و نمایشگر آن دارای لبه‌های منحنی است. متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35068 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/15 تعداد مشاهده: 1832
سافت گذر