کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

AMD‌ مادربوردهای جدید خود را با سوکت AM4 معرفی کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ ای‌ام‌دی (AMD) مادربورد‌های سوکت AM4 خود را معرفی کرد تا به عرضه‌ی پردازنده‌های رایزن این شرکت نزدیک‌تر شویم.

AMD روز به روز، به عرضه‌ی پردازنده‌های جدید سری رایزن (Ryzen)‌ خود نزدیک می‌شود. این شرکت در رویداد CES 2017 با معرفی ۱۶ مادربورد از برندهای مختلف شرکای تجاری خود با سوکت AM4 مخصوص سری رایزن، به روند عرضه‌ی نسل جدید پردازنده‌های خود سرعت بیشتری بخشیده است. این شرکت همچنین ۱۷ سیستم رایانه‌ای کامل را که شرکت‌های مختلف با استفاده از پردازنده‌های جدید ای‌ام‌دی طراحی و تولید کرده بودند، به نمایش گذاشت.

مادربورد ای ام دی / amd

ای‌ام‌دی پیش از این چیپست‌های B350، A320 و Z/B/A300 را که در مادربورد‌های رده‌پایین و میان‌رده استفاده می‌شوند، معرفی کرده بود. حال این شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی پردازنده، چیپست‌های جدید X370 و X300 را نیز در معرض نمایش قرار داد. 

X370 به عنوان پرچم‌دار چیپست‌های مادربورد‌های AMD به کار خواهد رفت. امکان اورکلاک و استفاده از چینش چند کارت گرافیک، در این مادربورد‌ها در دسترس خواهد بود. چیپست X300 نیز برای مادربورد‌های mini-ITX (مناسب کیس‌های کوچک) به کار گرفته خواهد شد. چیپ‌ست‌های جدید از قابلیت‌هایی اعم از حافظه‌ی دو کاناله DDR4، NVMe، M.2 SATA SSDs، USB 3.1 نسل یک و دو و نسل سوم PCIe بهره می‌برد. 

شرکت‌های MSI، AsRock، بایواستار، ایسوس و گیگابایت مادربوردهای خود با سوکت AM4 و انواع مختلفی از چیپ‌ست‌های سری X، A و B را در CES 2017 به نمایش گذاشتند. 

سیستم ای ام دی

AMD‌ در کنار نمایش مادربورد‌های جدید و سازگار با پردازنده‌های سری رایزن خود، از ۱۷ سیستم یکپارچه‌ی کامل و توسعه یافته با سری رایزن نیز رونمایی کرد. سیستم‌های مذکور توسط تولید‌کنندگان متفرقه و نه چندان نام‌آشنا طراحی شده‌اند که البته جلوه‌ی زیبایی به غرفه‌ی ای‌ام‌دی بخشیده بودند. به زودی با عرضه‌ی پردازنده‌های رایزن به بازار شاهد توسعه‌ی نمونه‌های بیشتری از شرکت‌های مطرح سخت‌افزاری خواهیم بود.

AMD‌ در نهایت به معرفی چند سیستم خنک‌سازی پرداخت. سیستم‌های خنک‌کننده‌ی H110i، H60، H100i شرکت کرسیر (Corsair) که از آب برای خنک‌سازی بهره می‌برند، در کنار محصولات هوا خنک NH-L9x65، NH-U12s و D15 شرکت Noctua، توسط ای‌ام‌دی برای علاقه‌مندان به این حوزه به نمایش درآمدند. 

سیستم خنک سازی ای امی دی

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی پردازنده‌های رایزن، اطلاعات بیشتری از این محصولات در کنار لوازم سازگار با آن منتشر خواهد شد. AMD با معرفی مادربورد‌های سوکت AM4، آغاز فروش پردازنده‌های جدید خود را در آینده‌ی نزدیک و در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، تأیید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35082 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/16 تعداد مشاهده: 2561
کلید واژه ها: , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر