کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایستگاه‌های شارژ فوق‌سریع خودروهای الکتریکی

شاید تا چندی پیش کسی تصور نمی‌کرد که استفاده از خودروهای الکتریکی به‌تدریج فراگیر شود اما با توجه به گسترش زیرساخت‌های شارژ مجدد این گونه وسایل نقلیه معضل اصلی این فناوری از بین خواهد رفت و افراد بیشتری به خرید EVها ترغیب می‌شوند.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ شرکت "شارژ پوینت" (ChargePoint) به این مسئله توجه خاصی دارد و تا به‌امروز با احداث 31 هزار ایستگاه بیشتر از هر شرکت و سازمان دیگری ایستگاه‌های شارژ مخصوص خودروهای الکتریکی ساخته است. اما آن‌ها به این مقدار قانع نیستند و در نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین ابداع خود رونمایی کردند: "شارژ پوینت اکسپرس پلاس" (ChargePoint Express Plus) که در حقیقت روشی جدید در شارژ فوق سریع و ساخته شده برای آینده است.

این ایستگاه جدید قادر است در هر پورت حدود 400 کیلووات انرژی را به بیرون پمپاژ کند. ولی اگر نگاهی به‌خودروهای الکتریکی که در دسترس هستند بیاندازیم متوجه می‌شویم که در حال حاضر؛ هیچ خودرویی در بازار نیست که به این اندازه از انرژی نیاز داشته باشد.

اگر بخواهیم ایستگاه جدید "شارژ پوینت" را با نمونه‌های مشابه مقایسه کنیم؛ شاید سریع‌ترین آن تنها خروجی برابر با 50 کیلووات داشته باشد؛ هرچند که بعضی از سوپرشارژرهای تسلا در بالاترین حد خود می‌توانند به عدد 145 کیلووات برسند.

در یک کلام این‌که "شارژ پوینت اکسپرس پلاس" برای پاسخ به نیازهای امروز ابداع نشده؛ بلکه هدف آن آینده است. با چنین روشی؛ می‌توان در کمترین زمان ممکن خودروی جدید Chevy Bolt EV که حداکثر 80 کیلووات ظرفیت دارد را مجددا شارژ کرد.

در کنار این مدل؛ می‌توان به تسلا مدل 3؛ اتوبوس‌هایی که تشنه خوراک هستند؛ کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه آینده اشاره کرد. از نظر تئوری؛ "شارژ پوینت اکسپرس پلاس" می‌تواند در کمتر از 15 دقیقه به‌قدری انرژی وارد EV کند که بتواند چند صد کیلومتر دیگر به قدرت آن اضافه کند.

این ایستگاه‌ها از ماه جولای سال جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرند. علاوه بر این قرار است هم‌زمان با این عرضه یک اپلیکیشن نیز منتشر شود تا رانندگان بتوانند از طریق آن "شارژ پوینت اکسپرس پلاس"ها را در مسیر خود شناسایی کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35128 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/10/19 تعداد مشاهده: 1768
سافت گذر