کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اوپو فایند 9 نیمه اول سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود

بنا‌بر شایعات جدید، اوپو فایند 9 قرار است در دو مدل عرضه شود که مدل بالارده این محصول از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛طبق گزارش‌های جدید، ساخت گوشی هوشمند اوپو فایند 9 همچنان ادامه دارد. در حالی که انتظار می‌رفت به این زودی‌ شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید کمپانی اوپو نباشیم، مسئولان کمپانی چینی به‌تازگی اعلام کرده‌اند که ساخت این محصول همچنان ادامه دارد و قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۷ رونمایی شود.

البته این اولین باری نیست که اطلاعاتی در مورد رونمایی از اوپو فایند 9 به دستمان می‌رسد. پس از عرضه اوپو فایند 7 در سال ۲۰۱۴ که از مشخصات سخت‌افزاری بالارده بهره می‌برد، طرفداران محصولات کمپانی اوپو منتظر رونمایی از یک پرچم‌دار قدرتمند با مشخصات سخت‌افزاری مدرن توسط این کمپانی بودند، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

با وجود اینکه اوپو در طول دو سال گذشته از تلفن‌های هوشمند مختلفی رونمایی کرده است، اما تنها شایعاتی در مورد اوپو فایند 9 منتشر شده و شاهد رونمایی از یک پرچم‌دار تمام‌عیار توسط کمپانی چینی نبوده‌ایم.

گوشی هوشمند اوپو

در هر صورت خبر رونمایی از فایند 9 در نیمه اول سال ۲۰۱۷ توسط یکی از مسئولان این کمپانی تأیید شده است. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، انتظار می‌رود فایند 9 مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد با لبه‌های منحنی باشد و از رزولوشن کواد اچ‌دی نیز بهره ببرد.

در زیر قاب فایند 9 قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 استفاده شود و همچنین مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد. البته امکان دارد فایند 9 در دو مدل عرضه شود که مدل دوم از سخت‌افزار ضعیف‌تری بهره خواهد برد. در این مدل از تراشه اسنپدراگون 653 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌شود تا با قیمت کمتر در اختیار علاقه‌مندان به محصول جدید اوپو قرار گیرد.

گوشی هوشمند اوپو

فایند 9 گویا قرار است مبتنی بر سیستم‌عاملی به نام فایند باشد که دارای هوش مصنوعی مدرنی خواهد بود. البته در حال حاضر اطلاعات موجود در مورد این تلفن هوشمند توسط کمپانی چینی تأیید یا رد نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35136 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/20 تعداد مشاهده: 1307
کلید واژه ها:
سافت گذر