کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن لینکدین از اپ استورها در روسیه حذف می‌شود

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، اپل و گوگل به‌تازگی در توافقی اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن لینکدین را از فروشگاه‌های اپلیکیشن خود در روسیه حذف خواهند کرد.

اپلیکیشن لینکدین از اپ استورها در روسیه حذف می‌شود

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛دلیل اصلی مسدود شدن Linkedin و حذف آن از مارکت‌های اپلیکیشن، نقض قوانین داخلی روسیه در حفظ اطلاعات بوده است.

در ماه نوامبر سال گذشته، سرویس لینکدین محکوم به نقض یکی از قوانین داخلی روسیه شد. این قانون که در سال ۲۰۱۴ تصویب شده است، تمامی شرکت‌ها را ملزم می‌کند که اطلاعات جمع‌آوری‌شده از شهروندان روسی را در داخل مرزهای این کشور ذخیره کنند. ذخیره اطلاعات در داخل مرزهای این کشور و انتقال سرورهای اطلاعاتی به داخل روسیه، بر اساس نظر اکثر کارشناسان قدمی جدید برای کنترل هرچه بیشتر شهروندان قلمداد شد و شرکت‌های اینترنتی زیادی از اجرای این قانون سر باز زدند.

لینکدین تا به امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین مجرم این قانون در روسیه شناخته شده است. دسترسی اینترنتی به این سرویس از طرف سرویس‌دهندگان اینترنتی، از ماه نوامبر قطع شده بود اما کاربران می‌توانستند با استفاده از اتصالات دیگر به آن دسترسی داشته باشند. اگرچه این محدودیت مشکل زیادی برای اپلیکیشن‌های این شرکت ایجاد کرد اما این اپلیکیشن‌ها هنوز در مارکت‌ها قابل دریافت بودند. اما اکنون خبر منتشرشده حاکی است که اپلیکیشن نیز از دسترس کاربران روس خارج شده است.

در اقدامی مشابه، اپل در هفته گذشته اپلیکیشن نیویورک تایمز را از اپ‌استور خود در چین حذف کرد و دلیل آن نیز مشابه دلیل حذف لینکدین بود.

اگرچه قوانین روسیه در حفظ اطلاعات شهروندان ممکن است سخت‌گیرانه به نظر برسد، اما روسیه تنها کشوری نیست که این نوع از قوانین را وضع می‌کند. در حال حاضر ۱۳ کشور در جهان قوانین مشابهی دارند. به‌عنوان مثال ایالات متحده آمریکا تمامی شرکت‌های مرتبط با وزارت دفاع را ملزم به ذخیره‌سازی اطلاعات در داخل مرزهای این کشور کرده است.

به هر حال این حرکت می‌تواند آتش اختلافات بین دو ابرقدرت جهان را بیشتر شعله‌ور کند. آتشی که در هفته‌های اخیر قدرت بیشتری گرفته است. در روزهای گذشته، آمریکا روسیه را متهم به دست داشتن در انتخابات آمریکا و هک کردن ایمیل نامزد دموکرات‌ها کرده است. آمریکایی‌ها اعتقاد دارند مسکو با درس گرفتن از اقدام اخیرشان، تلاش می‌کنند بر انتخابات کشورهای دیگر و متحدان ایالات متحده نیز تأثیر بگذارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35140 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/20 تعداد مشاهده: 2629
سافت گذر