کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ ۱۰۰ میلیون دستگاه گلکسی J عرضه می‌کند

شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد تولید سری‌ گوشی‌های میان‌رده J و A خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سامسونگ ۱۰۰ میلیون دستگاه گلکسی J عرضه می‌کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛یک منبع آگاه کره‌ای به‌تازگی اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تعداد ۲۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A خود را به بازار عرضه کند. در ادامه این خبر آمده است که سری J تولید بیشتری خواهد داشت و ۱۰۰ میلیون دستگاه از این سری به بازار عرضه خواهد شد.

هفته گذشته سامسونگ از تولیدات جدید خود در خانواده A یعنی سری ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این شرکت در محصولات جدید میان‌رده خود تعدادی از امکانات پرچم‌داران مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و سنسور اثر انگشت را تعبیه کرده است.

سری گلکسی J از گوشی‌های سامسونگ، محصولاتی میان‌رده هستند که در بازارهای رو به رشد محبوبیت خوبی دارند و توانسته‌اند سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهند. این سری در بازارهایی مانند آمریکای جنوبی و هند فروش خوبی داشته‌اند. سامسونگ با تکیه بر همین فروش و محبوبیت زیاد، تصمیم گرفته است تعداد تولیدات خود در این خانواده را افزایش دهد و به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند.

ممکن است اکثر کاربران این تصمیم سامسونگ را بلندپروازانه تلقی کنند. نکته قابل توجه این است که برنامه این شرکت برای تولید گلکسی اس ۸، عجیب‌تر است. خبرگزاری‌های کره جنوبی اعلام کرده‌اند که سامسونگ به‌احتمال زیاد برنامه‌ای برای تولید ۶۰ میلیون دستگاه از گوشی پرچم‌دار خود دارد که برای این سری از گوشی‌ها بسیار عجیب و زیاد است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35145 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/21 تعداد مشاهده: 1895
اخبار مرتبط
سافت گذر