کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ذنفون Pegasus 3S ایسوس با باتری قوی معرفی شد

کمپانی تایوانی ایسوس از جدیدترین محصول خود با نام Zenfone Pegasus 3S مجهز به یک باتری غول‌پیکر رونمایی کرد.

ذنفون Pegasus 3S ایسوس با باتری قوی معرفی شد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ایسوس در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Zenfone AR و Zenfone 3 Zoom رونمایی کرد که با تمرکز بر کیفیت عکاسی طراحی شده‌اند. این شرکت به‌تازگی از یک گوشی هوشمند دیگر با نام ASUS Pegasus 3SS رونمایی کرده که در حال حاضر برای بازار چین معرفی شده است.

گوشی جدید را می‌توان نسخه بهبودیافته و پیشرفته Zenfone Pegasus 3 نامید که سال گذشته معرفی شد. طراحی گوشی جدید خاص‌تر است و بهبودهای کلی داشته است. خط آنتن در طراحی جدید نیز مانند گوشی‌های آیفون ۷ و Vivo X9 است و دلیل استفاده از آن، بدنه کاملا آلومینیومی گوشی است. نسخه 3S بر خلاف نسخه قبلی دارای سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی است که در زیر دکمه هوم بیضی‌شکل آن تعبیه شده است. این سنسور توانایی ذخیره حداکثر ۵ اثر انگشت دارد و از پرداخت هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند. در آزمایش‌های اولیه عملکرد این حسگر بسیار خوب بوده و در شرایط بد نیز اثر انگشت را به خوبی شناسایی کرده است.

ایسوس ذنفون پگاسوس ۳ اس مجهز به صفحه‌نمایش IPS HD با ابعاد ۵.۲ اینچی است که با استفاده از شیشه 2.5D ساخته شده و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه نیز در این گوشی بالا است. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی مدیاتک MT6750 است که با معماری ۶۴ بیتی ساخته شده است. اگرچه برخی کاربران دوست داشتند که این گوشی با پردازنده شرکت کوالکام عرضه شود اما این پردازنده مدیاتک نیز قدرتی در حد اسنپدراگون ۶۵۲ دارد.

حافظه رم گوشی جدید ایسوس ۳ گیگابایت است و این دستگاه در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه این است که Pegasus 3S از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند.

نقطه تمایز اصلی گوشی جدید ایسوس، باتری غول‌پیکر آن است. نسخه قبلی با باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپری عرضه شده بود و Pegasus 3S با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، رکورد را به نام خود ثبت کرد. ایسوس عنوان کرده است که این باتری تا ۳۰ روز در حالت آماده به کار و تا ۴۸ ساعت استفاده سنگین بازدهی خواهد داشت. این گوشی از سیستم شارژ سریع 5V/2A پشتیبانی می‌کند و ۵ مدل مختلف از حالت ذخیره انرژی نیز برای آن تعبیه شده است.

در بخش دوربین، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که دهانه دیافراگم f/2.0، به همراه قابلیت‌های تشخیص فاز و فوکوس اتوماتیک از گزینه‌های آن هستند. دوربین سلفی نیز از لنز باکیفیت ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. فناوری PixelMaster نیز از قابلیت‌های دوربین پگاسوس 3 اس است که کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشد و استفاده از دوربین را آسان‌تر می‌کند. گزینه‌های HDR Pro و قابلیت‌های بسیار دیگری نیز برای دوربین در نظر گفته شده است.

از لحاظ قابلیت‌های ارتباطی، گوشی جدید ایسوس با پکیجی کامل ارائه می‌شود. پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان فعال، اتصال وای‌فای، VoLTE و پشتیبانی از شبکه‌های 3G و 4G، قابلیت‌های ارتباطی و مخابراتی این گوشی هستند. از لحاظ نرم‌افزاری، Zenfone Pegasus 3S با اندروید ۷ نوقا عرضه می‌شود. نسخه ۶۴ گیگابایتی محصول جدید ایسوس از ماه جاری میلادی با قیمت ۱۹۹۹ یوآن در حدود ۲۸۸۸ دلار عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35146 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/21 تعداد مشاهده: 1609
کلید واژه ها: , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر