کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن اوبر تا مرز حذف شدن از اپ استور اپل پیش رفت

به گزارش نیویورک‌تایمز، در سال ۲۰۱۵، اپل کمپانی اوبر را تهدید کرده بود که به علت تخطی از قوانین، اپلیکیشن این سرویس را از اپ استور حذف می‌کند.

اپلیکیشن اوبر تا مرز حذف شدن از اپ استور اپل پیش رفت

در سال‌های اخیر همواره اخبار متعددی در رابطه با تحت نظر گرفتن کاربران توسط اوبر منتشر شده است، به‌طوری‌که حتی خود اوبر نیز سال گذشته به این نکته اشاره کرد. حال نیویورک‌تایمز گزارشی را در رابطه با مدیرعامل اوبر منتشر کرده است که در آن ابعاد جدیدی از رابطه‌ی اپل و اوبر در این خصوص بازگو می‌شود. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اپل تهدید کرده بود که در صورت ادامه‌ی روند پیروی نکردن از قوانین اپ استور، اپلیکیشن اوبر از این فروشگاه حذف خواهد شد.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که اوبر برای مدتی مهندسان و کارشناسان اپل را فریب می‌داد. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اوبر، فرایندی در اپلیکیشن اوبر قرار داده بودند که پس از نصب اپلیکیشن، یک کلید اختصاصی منحصربه‌فرد در هر آیفون یا آیپد قرار می‌داد؛ به‌طوری‌که پس از حذف اپلیکیشن اوبر، این کمپانی همچنان قادر به ردیابی کاربر مورد نظر بود. بر اساس قوانین فروشگاه اپل، استفاده از چنین سازوکاری برای در نظر گرفتن کاربران حتی پس از حذف اپلیکیشن، خلاف مقررات این کمپانی است.

بر اساس گزارش نیویورک‌تایمز، تراویس کالانیک، مدیرعامل اوبر به توسعه‌دهندگان این کمپانی دستور داده بود محل کمپانی اپل را در یک حصار مکانی روی نقشه قرار دهند تا از این طریق کارشناسان این کمپانی نتوانند فرایند کدگذاری اوبر روی گجت‌های مبتنی بر iOS کاربران را رهگیری کنند. البته این موضوع زمان درازی طول نکشید و کارشناسان اپل موفق شدند قانون‌شکنی اوبر را شناسایی کنند.

پس از شناسایی مشکل مورد نظر، تیم کوک، مدیرعامل اپل، کالانیک را به مقر اپل دعوت کرد تا در این خصوص با وی صحبت کند. به گفته منابع موجود، تیم کوک کالانیک را تهدید کرد که در صورت ادامه‌ی روند کدگذاری، اپلیکیشن اوبر از اپ استور حذف خواهد شد. به‌طور حتم قطع دسترسی به چندین میلیون مخاطب اپ استور بهایی نبود که کالانیک در ازای تعقیب کاربران راضی به آن باشد، از این‌رو اوبر از کدگذاری گجت‌های کاربران دست کشید.

اوبر در سال‌های فعالیت خود همواره با شکایات و اتهاماتی روبه‌رو بوده است که از جمله‌ی آن می‌توان به تحت نظر گرفتن رانندگان سرویس‌های رقیب، دور زدن قوانین رگولاتوری، سرقت اطلاعات مرتبط با خودروهای هوشمند از آلفابت و موارد دیگر اشاره کرد. این استارتاپ که نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده، با فشارهای متعددی در سراسر جهان روبه‌رو است. باید دید سرنوشت اوبر و سایر سرویس‌های حمل و نقل آنلاین به کجا ختم خواهد شد.

در واکنش به گزارش منتشرشده در نیویورک‌تایمز، اوبر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این کمپانی هیچ‌گاه پس از حذف کردن اپلیکیشن از روی گجت‌های مبتنی بر iOS اقدام به تعقیب کاربران نکرده است. اوبر به این نکته اشاره کرده که از کلید مورد نظر نه برای تعقیب کاربران، بلکه برای جلوگیری از بارگیری اوبر روی گوشی‌های هوشمند مسروقه استفاده کرده است؛ چراکه سارق می‌تواند با استفاده از یک تلفن مسروقه و اجرای اوبر روی آن، اقدام به رزرو و استفاده از یک مکالمه‌ی بسیار گران‌قیمت کند. اوبر همچنین به این نکته اشاره کرده است که با استفاده از این روش، می‌توان جلوی ورود‌های مشکوک به سیستم اوبر را گرفت و کاربران را گزند سرقت اطلاعات و سو استفاده از حساب کاربری مراقبت کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36504 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/05 تعداد مشاهده: 1297
سافت گذر