کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدید ویندوز 10 نیاز کاربران حرفه‌ای را بهتر تامین می‌کند

ویندوز 10 مایکروسافت روی هر سخت افزاری از کامپیوترهای دسکتاپ قدرتمند بازی و لپتاپ تا رزبری پای اجرا می‎شود و قرار است پاییز امسال یک نسخه جدید از آن با پشتیبانی بهتر برای کاربران حرفه‎ای که از کامپیوترهای شخصی در سطح سرور استفاده می‎کنند منتشر شود.
این سیستم عامل جدید که همزمان با نسخه به‎روزرسانی Creators پاییز عرضه خواهد شد Windows 10 Pro for Workstations نام گذاری شده است و طبق اعلام مایکروسافت طراحی شده تا نیازهای کاربران حرفه‎ای که از کامپیوترهای Workstation اختصاصی خود استفاده می‎کنند را تامین کند.

نسخه جدید ویندوز 10 نیاز کاربران حرفه‌ای را بهتر تامین می‌کند

چهار بخش کلیدی وجود دارد که ویندوز 10 پرو با اصلاح آن می‎تواند کاربری حرفه‎ای در کامپیوترهای ایستگاه کاری قدرتمند را بهینه‎تر کند:

اول، استفاده از ReFS (سیستم فایل انعطاف پذیر) برای محافظت از داده‎های شما از صدمه ديدن که به ویژه در زمانی اهمیت پیدا می‎کند که شما از ابزار ذخیره سازی بزرگ در یک سرور نگهداری می‎کنید. ReFS می‎تواند زمان آسیب دیدن داده‎ها در یک هارد درايو را شناسایی کرده و سپس تا تعمیر خودکار اطلاعات صدمه ديده از نسخه پشتیبان سالم استفاده کند و این اطمینان خاطر را به شما می‎دهد تا همیشه از داده‎های سالم و آسیب ندیده استفاده کنید.

دوم، این نسخه ویژه از یک حافظه پایدار برخوردار است که از ماژول‎های حافظه غیر فرار (NVDIMM-N) استفاده می‎کند، بنابراین شما می‎توانید به سرعت برق فایل‎ها را بخوانید و بنویسید. فایل‎های شما حتی زمانی که کامپیوتر workstation خود را خاموش می‎کنید در حافظه رم باقی خواهد ماند و به این شكل شما می‎توانید سریع‎تر از گذشته به محیط کاری خود دسترسی داشته باشید.


سوم، مایکروسافت می‎گوید با استفاده از قابلیتی به نام SMB Direct توانسته به اشتراک گذاری فایل سریع‎تری را به ویندوز اضافه کند. با استفاده از کارت‎های شبکه با پشتیبانی از دسترسی مستقیم به حافظه از راه دور (RDMA)، کاربران می‎توانند حجم زیادی از داده را به سرعت و بدون نیاز به استفاده از قدرت پردازنده مرکزی انتقال دهند. این به این معنا است CPU می‎تواند برای مصارف دیگر آزاد باقی بماند.

و سرانجام، این به‎روزرسانی جدید با سخت افزارهای سطح سرور Intel و AMD کار می‎کند. و از ایستگاه‎های کاری که از پردازنده‎های Intel Xeon و AMD Opteron استفاده می‎کنند و می‎توانند با حداکثر چهار پردازنده مرکزی و 6 ترابایت حافظه پیکربندی شوند پشتیبانی می‎کند. در گذشته ایستگاه‎های کاری تنها از دو پردازنده مرکزی و حداکثر 2 ترابایت حافظه پشتیبانی می‎کردند.

Windows 10 Pro for Workstations یک به‎روزرسانی استوار و سنجیده است که نیازهای شما را به عنوان یک کاربر حرفه‎ای در مدیریت یک ایستگاه کاری یا سرور برآورده می‎کند. اما برای کاربران معمولی مثل ما، چیزی برای نگران شدن وجود ندارد. نسخه Fall Creators Update قابلیت‎های زیاد جدیدی مثل Pick Up Where You Left Off که به شما اجازه می‎دهد یک وظیفه را در یک کامپیوتر شخصی آغاز کرده و بعدا آن را در تلفن آندرويد یا iOS  خود از سر بگیرید را با خود به همراه خواهد داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38338 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/05/27 تعداد مشاهده: 1975
سافت گذر