کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

همه آنچه درباره رادیو گوشی باید بدانید

به گزارش سافت گذر، پس از فراهم شدن امکان اتصال به موج FM رادیو، کاربرد گوشیها به طور چشمگیری افزایش یافت.

رادیو اپل آیفون آیپد

اکثر گوشیهای هوشمند، دارای سخت افزاری هستند که وظیفه اتصال به تکنولوژی های بی سیم مانند وای فای، بلوتوث و رادیو را بر عهده دارد که تولیدکنندگان گوشی تا چند سال قبل به بهانه مصرف زیاد دیتای این قطعات، آنها را در گوشیها قرار نمی دادند ولی پس از اینکه متوجه شدند موج FM رادیو می تواند جایگزین ارزانی باشد، از این فناوری بهره بردند.

به همین دلیل، شرکت های تولیدکننده گوشیهای هوشمند مانند سامسونگ، اچ تی سی، موتورولا و ال جی، طی دو سال اخیر، موج FM رادیو گوشیها را همواره فعال می گذاشتند.

این شرکت ها معتقدند، ارتباط امکانات گوشیها نظیر اینترنت یا آنتن دهی، ممکن است با بلایای طبیعی مانند طوفان و . . . مختل شود ولی رادیو بسیار کم اتفاق می افتد تا اینگونه اشکالات در آن یافت شود و حتی در مواقع اضطراری نیز می توان امواج آن را دریافت کرد.

در ادامه هر آنچه که در مورد رادیو گوشی خود باید بدانید را به شما معرفی می کنیم.

چگونگی تبدیل گوشی به رادیو

برای روشن کردن و دریافت رادیو گوشی، کافی است تا هندزفری های خود را به عنوان آنتن به گوشی متصل و با نرم افزار رادیو تلفن همراه، امواج را تنظیم کنید.

چرا از گوشی به عنوان رادیو استفاده کنیم؟

دلیل این کار را اینگونه توضیح می دهیم که در کشور پورتوریکو، پس از گذشت سه هفته از طوفان سهمگین این کشور، 76 درصد سایت های آنتن دهی گوشی هنوز غیرفعال هستند بنابراین تنها راه ارتباطی برای دریافت اخبار روز، رادیو است. به همین دلیل است که سازمان مخابرات جهانی که زیر نظر سازمان ملل فعالیت می کند در ماه مارس، تولیدکنندگان گوشیهای هوشمند را موظف به بکارگیری تکنولوژی رادیو FM در تولیدات خود کرده است.

امواج رادیو بر خلاف آنتن موبایل، از فرکانس پایینی برخوردار هستند بنابراین هنگام و پس از وقوع حادثه بهترین و مؤثرترین راه برای دریافت و ارسال اخبار هستند در حالی که امواج تلفن همراه، با یک اتفاق بسیار ساده می تواند به راحتی مختل شود.

بر اساس نظر مدیرعامل سازمان رادیویی آمریکای شمالی، تنها امواجی که بدون مشکل اطلاعات را جابجا می کنند و حتی در بدترین شرایط آب و هوایی نیز پاسخگوی نیازهای انسان ها می باشند، امواج FM رادیو هستند.

کدام گوشیها امواج FM را دریافت می کنند؟

اکثر تولیدکنندگان گوشیهای تلفن همراه، قطعه لازم برای اتصال به رادیو را در تولیدات خود قرار داده اند و تنها شرکتی نمی توان نام آن را در این بین پیدا کرد، اپل است.

بر اساس ادعای مسئولین اپل، در آیفون 7، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس، قطعه لازم برای اتصال به امواج FM وجود ندارد ولی با بررسی های انجام شده مشخص گردید که قطعه لازم در آیفون 7 وجود دارد.

برخی از کارشناسان معتقدند قطعه لازم در مدلهای آیفون 4 تا آیفون 6 وجود داشته است ولی به یکباره دیگر نمی توان آن را در مدلهای آتی پیدا کرد.

چرا اپل برای قرار دادن قطعه لازم برای اتصال به رادیو در آیفون ها مقاومت می کند؟

این کمپانی به این سؤال پاسخ مشخصی نمی دهد ولی می گوید که اپل خدمتی به نام اپل موزیک دارد که کاربر می تواند با پرداخت ماهانه 9.99 دلار، آن را فعال نماید. این خدمت آن چنان مهم بود که در سال 2015، کمپانی معروف Beats، ایستگاه رادیویی خود که Beats 1 نام داشت را افتتاح نمود.

با این اقدام اپل، سلامت عمومی افراد چه می شود؟

اپل می گوید به خاطر اینکه امنیت کاربران برایش خیلی مهم است، امکان تماس اضطراری و . . . را در مواقع حساس برای کاربرانش فراهم کرده است.

البته در پاسخ به این ادعای مسئولین اپل نیز می توان گفت تماس اضطراری نیازمند آنتن دهی مناسب است که همیشه این امکان وجود ندارد همانگونه که پس از حوادث طبیعی، نخستین مشکل افراد عدم آنتن دهی مناسب گوشیها بوده است.

آیا اپل راضی به استفاده از رادیو در آیفون ها می شود؟

مدیرعامل سازمان رادیویی آمریکای شمالی معتقد است اپل نیز به زودی مجبور به استفاده از این تکنولوژی در گوشیهای خود خواهد شد. او بر این باور است که تکنولوژی FM نیز مانند وای فای است یعنی همانگونه که در ابتدای عرضه این تکنولوژی برخی شرکت ها از بکارگیری آن در تولیدات خود سر باز می زدند، ولی پس از مدتی همه به کاربردی بودن آن اذعان کرده و در گوشیهای خود قرار دادند.


منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39078 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/07/23 تعداد مشاهده: 2753
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر