کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وان‌پلاس به خواسته‌ی کاربران تن می‌دهد

شرکت وان‌پلاس در واکنش به شایعات اخیر، اعلام کرده است که تا پایان اکتبر شرایطی برای عدم جمع‌آوری اطلاعات کاربران فراهم می‌کند.

وان‌پلاس به خواسته‌ی کاربران تن می‌دهد؛ توقف جمع‌آوری اطلاعات از گوشی‌های این شرکت

شرکت وان‌پلاس به‌تازگی با چالشی جدی روبه‌رو شده است؛ یک توسعه‌دهنده توانست تشخیص دهد که این سازنده چینی به صورت غیر قانونی اطلاعات کاربران را جمع‌آوری و به یک سرور ارسال می‌کند. این موضوع که واکنش‌های مختلفی به دنبال داشته، در نهایت باعث شد وان‌پلاس به شایعات موجود مبنی بر جاسوسی غیر قانونی از کاربران به صورت رسمی پاسخ دهد.

برای اطلاع، باید گفت شرکت وان‌پلاس اطلاعات را از دستگاه‌هایِ  فعال مجهز به OxyegenOS شامل IMEI، شماره سریال، مک آدرس و رفتار کاربران مانند زمانی‌که برنامه‌ها اجرا می‌شوند یا کاربر گوشی خود را قفل می‌کند؛ جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به یک سرور می‌فرستد. براساس بررسی‌های صورت گرفته توسط کریس مور، اطلاعات مربوط به استفاده کاربران توسط دو سرویس همیشه فعال OnePlus Device Manager و OnePlus Device Manager Provider به یک سرور فرستاده می‌شود که اطلاعات مربوط به استفاده‌ی کاربران از گوشی‌های وان‌پلاس را شامل می‌شود.

البته شرکت وان‌پلاس، راهکارهایی برای غیرفعال‌سازی جمع‌‏آوری اطلاعات کاربران در گوشی‌های هوشمند خود در نظر گرفته است؛ اما همچنان برخی از اطلاعات گوشی‌های خریداری شده فرستاده می‌شود؛ البته شرکت سازنده مدعی است جمع‌آوری این اطلاعات به منظور ارائه پشتیبانی پس از فروش ضرورت دارد. در یک پست رسمی، کارل پی، مؤسس شرکت وان‌پلاس نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و به کاربران اطلاع می‌دهد که در آینده، جمع‌آوری اطلاعات از کاربران گوشی‌های وان‌پلاس در صورت تمایل آن‌ها صورت خواهد گرفت. در همین رابطه، اعلام شده است:

تا پایان ماه اکتبر، تمامی گوشی‌های وان‌پلاس که OxygenOS را اجرا می‌کنند، در فرآیند راه‌اندازی اولیه، هشداری را نمایش می‌دهند که از کاربران می‌پرسد آیا تمایل دارند در برنامه بهبود تجربه کاربری وان‌پلاس عضو شوند یا خیر. این قابلیت به طور شفاف بیان می‏‌کند که به منظور بهبود تجربه کاربری، اطلاعات کاربران جمع‌آوری خواهد شد. علاوه‌ بر این، ما گزینه‌‌ی شرایط استفاده از خدمات توافق‌نامه را قرار خواهیم داد که جمع‌آوری داده‌های مربوط به گوشی‌های وان‌پلاس را به طور مفصل تشریح می‌کند. همچنین باید اعلام کنیم که دیگر شماره تلفن، مک آدرس و اطلاعات مربوط به مودم‌های بی‌سیم متصل را جمع‌آوری نخواهیم کرد.
کارل پی مدعی است که اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی شرکت وان‌پلاس، به هیچ نهاد غیر رسمی یا رسمی دیگری واگذار نشده است و این سازنده چینی، تنها این اطلاعات را به منظور ارائه پشتیبانی بهتر پس از فروش گوشی‌های هوشمند خود جمع‌آوری کرده است. البته باید منتظر ماند و دید که شرکت وان‌پلاس تا چه اندازه به تعهدات خود متعهد باقی خواهد ماند. این سازنده چینی در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود، خشم کاربران را برخواهد انگیخت که به فروش گوشی‌های وان‌پلاس لطمه می‌زند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39091 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/24 تعداد مشاهده: 1909
سافت گذر