کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

میزان فروش آیفون 7 بهتر از آیفون 8 بوده است

آمارها نشان از این دارند که با وجود اینکه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس چندی پیش رونمایی شده‌اند، اما میزان فروش این گوشی‌ها از آیفون ۷ پایین‌تر است.
میزان فروش آیفون 7 بهتر از آیفون 8 بوده است

اپل ماه گذشته گوشی‌های جدید خود یعنی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را روانه‌ی بازار کرد؛ اما ظاهرا این دو اسمارت‌فون عملکرد خوبی از خود در بازار نشان نداده‌اند. طبق گفته‌های جان وین، از کارگزاران کمپانی KeyBanc Capital Markets، گوشی موبایل آیفون ۷ حتی اکنون هم میزان فروشش بیشتر از آیفون ۸ است و ظاهرا کاربران اپل برای ارتقا دادن گوشی خود، منتظر عرضه‌ی آیفون ۱۰ هستند.

آیفون ۷ هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۵۴۹ دلار در دسترس مردم است؛ این در حالی است که آیفون ۸ برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری دارد. این گوشی‌ها از لحاظ ظاهر و خصوصا از لحاظ مشخصات تا حد زیادی به هم شباهت دارند و آیفون ۸ تنها برخی پیشرفت‌های جزئی مثل شارژ بی‌سیم و بهره‌بردن از تراشه‌‌ی سریع‌تر به خود دیده است. 

وین گفته است که بازخوردهای به‌دست‌آمده از فروشگاه‌ها حاکی از آن هستند که مشتریان ترجیح می‌دهند برای آپگرید کردن گوشی خود، منتظر عرضه‌ی آیفون ۱۰ بمانند؛ برخی از مشتریان برای خرید آیفون ۱۰ مصمم هستند و برخی دیگر منتظرند نتایج مقایسه‌ی این اسمارت‌فون با آیفون ۸ منتشر شود تا بتوانند بهتر در مورد خرید یکی از این دو گوشی تصمیم بگیرند. دلیل دیگری نیز برای کمبود علاقه‌ی مردم به آیفون ۸ وجود دارد؛ خرده‌فروشی‌ها در زمینه‌ی تبلیغات برای گوشی‌های اپل کم‌کاری کرده‌اند. فروشندگان همچنان به تبلیغ ادامه می‌دهند؛ اما آن‌ها در مقایسه با زمان عرضه‌ی آیفون ۷ در سال پیش، بسیار کم‌کار بوده‌اند.

باید منتظر ماند و دید که آیا آیفون ۱۰ با برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری می‌تواند رکورد فروش آیفون ۷ را بشکند یا خیر. گوشی هوشمند مورد انتظار اپل در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39101 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/25 تعداد مشاهده: 1667
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر