کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرکز ماهر جزئیاتی درباره نسخه جعلی تلگرام منتشر کرد

مرکز ماهر اطلاعاتی درباره‌ی نسخه‌ی جعلی تلگرام با نام سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر کرد و اهداف انتشار این بدافزار را شرح داد.

مرکز ماهر جزئیاتی درباره نسخه جعلی تلگرام منتشر کرد

نسخه‌ی بدافزاری سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام اخیرا شناسایی شده که مرکز ماهر دسترسی به آن را محدود کرد.

دهم بهمن ماه امسال پیغامی جعلی در شبکه اجتماعی تلگرام با عنوان «سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر شد» منتشر شد که در صورتی‌که کاربر لینک حاوی این پیغام را باز می‌کرد، به صفحه‌ای جعلی شبیه پیام‌رسان تلگرام هدایت می‌شد. این مساله سبب می‌شد که این بدافزار به دفترچه شماره تلفن کاربر دسترسی پیدا کند.

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای با انتشار گزارشی، به تحلیل این نسخه جعلی از شبکه پیام‌رسان تلگرام پرداخته است.

بر این اساس مرکز ماهر اعلام کرد:

اوایل بهمن ماه ۱۳۹۶، نسخه‌ای از نرم افزار اندرویدی تلگرام از طریق پیام‌های تلگرامی ناخواسته در همین نرم افزار در مقیاس گسترده در کشور انتشار یافت. در پیام‌های دریافت شده، لینکی به یک وب‌سایت فیشینگ با دامنه‌ و ظاهری شبیه دامنه و وب سایت تلگرام قرار داده شده بود و کاربر را تشویق به دریافت و نصب نسخه‌ای جدید از نرم افزار با قابلیت‌های بیشتر می‌کرد.

با توجه به انتشار وسیع این اپلیکیشن، بررسی فنی دقیقی روی آن صورت گرفت و جزییات فعالیت آن مشخص شد.

برمبنای این گزارش می‌توان دریافت که خوشبختانه این بدافزار اقدامات مخرب محدودی انجام داده و قابلیت‌های سرقت یا از بین بردن اطلاعات در آن پیاده‌سازی نشده است. با این وجود گستردگی انتشار آن نشان می‌دهد کاربران تا چه حد در برابر حملات مشابه آسیب‌پذیر هستند و لازم است به هیچ عنوان از منابع غیر از بازارهای رسمی اپلیکیشن، نرم‌‌افزاری دانلود نکنند.

این برنامه با ایجاد تغییر کوچکی در لینک دانلود و تبدیل TELEGRAM به TELGRAM افراد زیادی را فریب داده و توانسته است با ارسال تبلیغ خود به مخاطبان قربانی، شبکه قربانیان را گسترش دهد.

براساس شواهد به دست آمده، نسخه شناسایی شده، یازدهمین نسخه از این بدافزار است. در ضمن بررسی‌ها نشان داده است این بدافزار به‌جز پاک کردن کاربر از گروه و کانال‌هایی که فرد سازنده کانال یا مدیر آن گروه نیست و ارسال پیغام به لیست مخاطبان قربانی، کار دیگری انجام نداده است.

مرکز ماهر تاکید کرد:

از آنجا که تلگرام برنامه‌ای متن باز است و هر روز چندین نسخه غیررسمی از آن ایجاد می‌شود، و از طرفی شناسایی و بررسی همه این نسخه‌ها کار مشکلی است، لذا توصیه می‌شود کاربران از نصب هرگونه نسخه غیررسمی و تایید نشده تلگرام خودداری کنند. علاوه بر این، کاربران به‌روزرسانی برنامه‌ها را نیز از فروشگاه‌های اپلیکیشن معتبر دریافت کرده و به تبلیغات فریبنده توجه نکنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40614 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/12/01 تعداد مشاهده: 3058
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر