کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

منظور از Superblood چیست و چرا بدن به آن نیاز دارد؟

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، شرکت استارتاپی و بیوتکی Rubius Therapeutics قصد دارد تا سلولهای قرمز خون را جایگزین آنزیم هایی کند که وجود ندارند و برخی بیماری ها مانند سرطان را درمان کند.

پزشکی فناوری تکنولوژی

تابحال این شرکت برای این پروژه حدود 220 میلیون دلار هزینه کرده است.

بسیاری از پزشکان از سلولهای اصلاح شده T-cell و گرفته شده از سیستم ایمنی بدن بیماران برای مقابله با سرطان استفاده می کنند که شرکت Rubius Therapeutics در حال طراحی شیوه ای جدید با استفاده از سلولهای قرمز خون است.

به گزارش سافت گذر، مدیرعامل این شرکت معتقد است که شیوه درمانی آنها بر اساس روش superblood می‌باشد زیرا به جای بکارگیری مواد شیمیایی یا مصنوعی، از سلولهای قرمز خون بهره می برند.

Rubius برنامه دارد تا سلولهای قرمز خون را با پروتئین های درمانی تقویت کرده که می تواند بیماری های خاص را درمان کند.

پس از اینکه پروتئین های اشاره شده وارد بدن بیمار شدند، superblood کمتر از 1 درصد کل خون بدن بیمار را تشکیل خواهد داد.

این کمپانی ابتدا قصد دارد superblood را جایگزین آنریم هایی کند که وجود ندارند تا بیماری های خاص و مربوط به سیستم ایمنی، سرطان، دیابت نوع 1 و . . . را درمان نماید.

بر خلاف شیوه درمانی T-cell، روش superblood نیازی به شخصی سازی ندارد.

کمپانی اشاره شده در وب سایت خود ادعا کرده است که آنها به کسانی نیاز دارند که گروه خونی O منفی داشته باشند تا بتوانند چندین نفر را درمان نمایند.

به نظر می رسد شرکت Rubius در حال دستیابی به اهداف خود است زیرا توانسته 100 میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد و 120 میلیون دلار دیگر نیز ماه ژوئن سال 2017 حاصل شده بود.

نیسن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:( علاوه بر قدرتمند شدن چارچوب کاری، این درآمد می تواند درمان نخستین گروه افراد را سرعت بخشد تا بیماری هایی مانند سرطان، ناهنجاری های سیستم ایمنی و . . . درمان شوند).

او اضافه می کند:( ما تیم تحقیقاتی، مشاورین و سرمایه گذاران پیشرو و مستعدی داریم که می توانند شیوه های درمانی را برای مدت های طولانی دنبال کنند).

به گزارش سافت گذر، بغیر از شرکت Rubius، شیوه های درمانی مشابهی وجود داشته اند ولی تنها در حد حرف باقی ماندند و نکته مهم در مورد چنین شیوه هایی این است که اولاً باید دنبال شده و گسترش یابند و دوماً در کلینیک های مختلف اجرایی شده تا تأثیر آنها مشخص شود.

اگر همه شرایط آنگونه که باید و شاید پیش بروند، superblood می تواند توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تأیید شده و مورد استفاده قرار گیرد.


منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40848 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/23 تعداد مشاهده: 3219
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر