کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلار ۴۲۰۰ تومانی به لپ تاپ، موبایل و تبلت تخصیص داده می‌شود

لیست کالاهای مشمول دلار ۴۲۰۰ تومانی را به‌طور رسمی منتشر شد که بر اساس آن، ارز مبادله‌ای به واردات لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و قطعات کامیپوتری اختصاص پیدا می‌کند.

دلار ۴۲۰۰ تومانی به لپ تاپ، موبایل و تبلت تخصیص داده می‌شود

بالاخره لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی به‌طور رسمی منتشر شد. در این لیست مشخص شده است که واردات تمامی قطعات ضروری کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ و نیز گوشی‌های موبایل مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌شود.

در گروه اول کالاهای اساسی قرار می‌گیرد ارز مورد نیاز آن‌ها از محل درآمدهای ناشی از فروش نفت تامین می‌شود و نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی و مشمول یارانه ۴۰۰ تومانی تامین ارز خواهند بود که با این حساب، نرخ هر دلار برای این گروه کالاها 3800 تومان می‌شود. برای مشاهده لیست کامل اقلام این گروه روی این لینک کلیک کنید.

در گروه دوم کامپیوتر، لپ‌تاپ و قطعات اصلی آن‌ها قرار گرفته‌اند و ارز مورد نیاز برای واردات این دسته از کالاها از محل صادرات پتروشیمی، فولاد و مواد معدنی و سامانه نیما تامین خواهد شد. نرخ دلار اختصاص یافته به این گروه ۴۲۰۰ تومان است. برای مشاهده لیست این گروه اینجا کلیک کنید.

در لیست منتشر شده، ‌کالاهای ضروری شامل نوت‌بوک، تبلت، سیستم‌های سرور، درایو نوری، مادربورد، کارت گرافیک و کارت صدا دیده می‌شوند و ردیف دیگری با عنوان «سایر» نیز در این لیست قرار دارد که سایر اقلام ضروری در آن قرار می‌گیرند و حقوق ورودی این دسته از کالاها ۵ درصد تعیین شده است. نمایشگرها نیز در این لیست دیده می‌شوند و کیس کامپیوتر هم مانند نمایشگرها در دسته‌ی سوم قرار گرفته است. حقوق ورودی نمایشگرها و کیس کامپیوتر ۲۶ درصد تعیین شده است که به نظر می‌رسد این تعرفه با هدف حمایت از تولید داخلی وضع شده است. مودم، تجهیزات شبکه و کارت شبکه نیز در لیست دوم جای گرفته‌اند که همگی مشمول دریافت دلار ۴۲۰۰ تومانی می‌شوند. حقوق ورودی برای مودم و تجهیزات شبکه به ترتیب ۱۰ و ۵ درصد خواهد بود.

در مورد واردات گوشی‌های تلفن همراه، کمی محدودیت تعیین شده است. بدین ترتیب که به ازای ورود هر گوشی موبایل، حداکثر ۳۰۰ دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی از محل ارز در نظر گرفته شده است. گوشی‌های موبایل تا قیمت ۳۰۰ دلار در اولویت دوم قرار می‌گیرند و گوشی‌های گران‌تر در لیست سوم قرار دارند. به این ترتیب اگر قیمت گوشی کمتر از ۳۰۰ دلار باشد مشکلی وجود نخواهد داشت و واردکننده می‌تواند با ارز دولتی نسبت به واردات گوشی اقدام کند، اما گوشی‌های گران‌تر از ۳۰۰ دلار در دسته‌ی کالاهای اولویت سوم قرار می‌گیرند که با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی + قیمت اظهارنامه صادراتی تامین اعتبار می‌شوند. همچنین حقوق ورودی گوشی‌های موبایل ۵ درصد تعیین شده است.

برای مشاهده لیست کالاهای این گروه به این لینک مراجعه کنید.

لیست کالاهای ممنوعه
براساس ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان توسعه تجارت، ثبت سفارش و واردات ۱۳۳۹ ردیف تعرفه‌ای کالا که شامل بیش از ۱۴۰۰ قلم کالا است ممنوع شد. خودرو نیز جزو کالاهای ممنوعه واردات قرار دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به تاریخ سی‌ام خرداد ماه جدیدترین مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را برای اجرا به سازمان توسعه تجارت ابلاغ کرده است.

در این نامه آمده است:

بدین وسیله فهرست گروه چهارم کالایی شامل ۱۳۳۹ ردیف تعرفه ۸ رقمی که ثبت سفارش آنها در جلسه روز جاری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ممنوع گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌شود. لازم به ذکر است که تمام ثبت سفارش‌های صادره قبلی مربوط به این ردیف کالاها فاقد اعتبارند مگر اینکه قبل از این تاریخ توسط شبکه بانکی تامین ارز شده و یا بدون انتقال ارز باشند.

در این شرایط طبق ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت، ثبت سفارش و واردات کالاهای قرار گرفته در گروه چهارم کالایی که شامل ۱۳۳۹ ردیف تعرفه گمرکی کالا است ممنوع اعلام شده و متوقف خواهد شد و همچنین ثبت سفارش‌های پیشین انجام شده برای واردات این کالاها نیز ابطال می‌شود مگر برای آن دسته از کالاهای ثبت سفارش شده‌ای که ارز آن‌ها از طریق شبکه بانکی تامین شده یا واردات آنها در شرایط بدون انتقال ارز باشد.

در این ۱۳۳۹ ردیف تعرفه گمرکی کالایی، بیش از ۱۴۰۰ قلم کالا وجود دارد که شامل شش گروه کالایی عمده بوده و خودروی آماده (CBU) نیز از جمله کالاهای ممنوعه واردات تعیین شده است.
اینجا می‌توانید لیست کامل این کالاها را مشاهده کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41925 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/04/03 تعداد مشاهده: 2122
اخبار مرتبط
سافت گذر