کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316234 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لوگوی‌ "گوگل" تغییر کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، "ژرژ لومتر"(Georges Lemaître) در تاریخ ۱۷ ژوئیه سال ۱۸۹۴ میلادی در خانواده‌ای مذهبی در شهر شارلروا بلژیک متولد شد.

57711786

در سال ۱۹۱۴ در جنگ جهانی اول به عنوان افسر توپخانه در ارتش بلژیک مشغول خدمت شد و در آن زمان بالاترین مدال شجاعت ارتش را دریافت کرد. در سال ۱۹۲۰ موفق به اخذ مدرک دکترا در مهندسی راه و ساختمان شد. در سال ۱۹۲۲ به آمریکا رفت و دکترای نجوم گرفت و در سال ۱۹۲۳ نیز کشیش شد. 

لومتر در سال‌ ۱۹۲۳ در دانشگاه کمبریج مشغول به مطالعه فیزیک خورشیدی شد. وی در آنجا تحت تاثیر" آرتور استنلی ادینگتون"(Arthur Stanley Eddington) استاد ستاره شناسی و مسئول رصدخانه دانشگاه کمبریج قرار گرفت و با وی کار کرد.

ادینگتون، لومتر را یک کیهان‌شناس مدرن خطاب کرد.

وی در سال ۱۹۲۴، در رصدخانه دانشگاه "هاروارد" و "موسسه فناوری ماساچوست"(MIT) مشغول به کار شد. در آن زمان نیز برای کسب دکترا خود در رشته علوم در MIT ثبت‌نام کرد.

لومتر در اعمال به‌ کارگیری نظریه "نسبیت عام "آلبرت اینشتین" پیشگام بود. 

وی در سال ۱۹۲۷ به عنوان استاد فیزیک نجومی در دانشگاه "لوون" بلژیک شروع بکار کرد و اولین مقاله مهم خود را در مورد "جهان در حال توسعه" منتشر ساخت.

در سال ۱۹۳۱ بود که کتاب "مباحثی در مورد تکامل جهان" را منتشر و در این کتاب اظهار کرد که جهان طی یک انفجار بزرگ تحت عنوان "Big Bang”" خلق شده است.

وی بر این باور بود که صورت فعلی جهان نتیجهٔ یک انفجار بزرگ است که میلیاردها سال پیش رخ داده‌ است و باعث گسترش و انبساط جهان شده ‌است. با انتشار این نظریه توجه دانشمندان دیگر را برانگیخت.

لومتر در طول زندگی پربار خود جوایز زیادی نیز کسب کرده است که می‌توان به "جایزه فرانکی" که یک جایزه معتبر علمی و پژوهشی در بلژیک است، اشاره کرد.

در سال ۱۹۳۶ بود که جایزه نجومی"Prix Jules Janssen" فرانسه را کسب کرد.

همچنین در سال ۱۹۵۳، مدال "ادینگتون" را به دست آورد.

این فیزیکدان برجسته در نهایت در تاریخ ۲۰ ژوئن سال ۱۹۶۶ میلادی در  ۷۱ سالگی درگذشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42187 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ictpress تاریخ خبر: 1397/04/26 تعداد مشاهده: 2009
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر