کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316248 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تراشه T2 اپل از تعمیر مک‌بوک توسط تعمیرکاران متفرقه جلوگیری می‌کند

به‌تازگی مشخص شده تراشه امنیتی T2 اپل علاوه بر امکانات خوبی که دارد از تعمیر مک‌بوک توسط تعمیرکاران غیررسمی اپل جلوگیری خواهد کرد.

تراشه T2 اپل

یکی از سیاست‌های نه‌چندان جالب اپل درمورد سخت‌افزارهای این شرکت از آیفون گرفته تا آی‌مک و مک‌بوک اجبار کاربر به مراجعه به اپل استور برای تعمیر دستگاه است. درحالی‌که طبق قانون وقتی شما دستگاهی را خریداری می‌کنید باید امکان دستکاری در آن را نیز داشته باشید اپل سال‌هاست که سعی می‌کند با روش‌های مختلف از تعمیر دستگاه‌های خود توسط تعمیرکاران متفرقه جلوگیری کند. حالا مشخص شده تراشه T2 این شرکت در این ماجرا نقش کلیدی دارد.

یکی از ویژگی‌های امنیتی مهم مک‌بوک ایر جدید اپل تراشه T2 است. این تراشه نه‌تنها امنیت دستگاه و استفاده از تاچ آی‌دی را امکان‌پذیر کرده بلکه قابلیت فعال بودن همیشگی فرمان «هی سیری» را نیز باعث می‌شود. تراشه T2 همچنین از دسترسی هکرها به میکروفون جلوگیری خواهد کرد اما ظاهراً این تراشه یک وظیفه مخفی دیگر هم دارد.


اگر مک‌بوک خود را به یک تعمیرگاه غیررسمی اپل ببرید و قطعه‌ای از آن تعویض شود احتمالاً دستگاه دیگر روشن نخواهد شد و مجبورید آن را به یک اپل استور ببرید. ظاهراً نه‌تنها قطعات جایگزین باید توسط شبکه سرویس تأیید شده اپل موسوم به ASP تهیه شده باشند بلکه تعمیرکار باید یک نرم‌افزار خاص را نیز اجرا کند که مخصوص مراکز ASP یا اپل استورهاست.

لیست قطعات مشخص شده شامل صفحه‌نمایش، بورد مدار منطقی، قاب رویی و همچنین تاچ آی‌دی برای مک‌بوک پرو و حافظه فلش برای آی‌مک پرو می‌شود. همین شرایط برای مک مینی و مک‌بوک ایر 2018 نیز صادق است.

با این‌که هدف اپل شاید با این‌کار جلوگیری از آسیب دیدن محصولات باشد اما در برخی کشورها مثل ایران که دسترسی به تعمیرکار مجاز اپل وجود ندارد اوضاع پیچیده خواهد شد. به این ترتیب شاید خرید مک‌بوک‌ها و آی‌مک‌های جدید اپل در ایران علاوه بر قیمت نجومی با ریسک بالایی نیز همراه باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43405 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/08/23 تعداد مشاهده: 1619
سافت گذر