کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316119 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

صفحه نمایش فول اچ‌دی در پرچمدار آتی هوآوی

به گزارش سافت گذر، به نظر می‌رسد برنامه‌های هوآوی در رابطه با پرچمدار جدیدش یعنی P30 و P30 Pro، دستگاه‌های 5G و حضور در کنگره جهانی موبایل ناقص است. بر اساس اخبار منتشر شده، این کمپانی می‌خواهد در مورد فناوری 5G در تاریخ 24 فوریه در MWC سخنرانی کند. در این بین، شعبه این شرکت در لهستان به صورت اتفاقی فاش کرد که مدل P30 و P30 Pro در ماه مارس و در کشور فرانسه معرفی خواهند شد.

هوآوی مودم هوآوی P30 هوآوی P30 Pro MWC

به خاطر شایعات متعدد در مورد دو گوشی نامبرده، نمی‌توانیم در مورد مشخصات فنی آنها نظر قطعی بدهیم ولی اطلاعات فاش شده توسط User Agent Profile، دو شماره مدل ELE-L29 و VOG-L29 را منتشر کرده که به ترتیب نشان‌دهنده P30 و P30 Pro است.

بر این اساس، رزولوشن این دو دستگاه 2340*1080 و سیستم عامل آن‌ها نیز اندروید P خواهد بود.

رندرهای منتشر شده از قاب این گوشی‌ها نشان می‌دهند که باید شاهد چهار دوربین به صورت عمودی و یک فلاش LED در مدل P30 Pro باشیم. ضمن اینکه مدل P30 هم از سه لنز با یک فلاش زیر آنها بهره خواهد برد. در قسمت جلویی دو پرچمدار هوآوی هم یک ناچ قطره‌ای شبیه به بریدگی مدل‌های میت 20 و میت 20 ایکس مشاهده خواهیم کرد.

هر اطلاعات دیگری غیر از مشخصات فنی بالا، بیشتر شبیه حدس و گمان است. برای مثال، وجود اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش در یک پنل OLED و تراشه Kirin 980 در این دو دستگاه تقریباً قطعی است. استفاده از این پردازنده به خاطر اینکه مودم شبکه نسل 5 ارتباطات Balong 5000 کمپانی هوآوی در آن جای‌گیری کرده بسیار محتمل می‌باشد. به علاوه، کمپانی چینی عادت دارد از تراشه جدیدش ابتدا در سری میت و سپس در سری P رونمایی کند.

پیش از این شنیده شده بود که هوآوی می‌خواهد در MWC یک گوشی تاشو 5G معرفی کند که حالا بعید است چنین چیزی رخ دهد. این احتمال نیز وجود دارد یک دستگاه 5G غیر تاشو تولید شود. ضمناً، در همایشی که Internet of Things (اینترنت اشیا) نام دارد، ممکن است مودم 5G و جدید هوآوی معرفی گردد.


منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44251 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/28 تعداد مشاهده: 2631
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر