کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شش راهکار برای حفظ امنیت هنگام خرید تکنولوژی‌های هوشمند

اگرچه هر ساله قوانین تازه‌ای برای حفظ امنیت کاربران در رابطه با تکنولوژی‌های هوشمند و اینترنت اشیا تصویب می‌شود ولی باز هم این خودِ مصرف‌کنندگان هستند که باید جانب احتیاط را رعایت کنند تا اسیر اتفاقات ناخواسته نشوند. با سافت گذر همراه باشید تا با چند راهکار عملی در این زمینه آشنا شوید.

اینترنت اشیا اینترنت تکنولوژی هوشمند فناوری

1) به اندازه کافی تحقیق کنید

نام وسیله هوشمندی که می‌خواهید را در اینترنت وارد کنید و کلماتی نظیر هک، امنیت، اشکالات و . . . را در قبل و بعد آن بنویسید تا ببینید آیا در این زمینه مشکل دارد یا خیر.

اینترنت اشیا اینترنت تکنولوژی هوشمند فناوری

2) اپلیکیشن مربوط به آن وسیله را پیش از خرید دانلود کنید

به گوگل پلی استور رفته و اپلیکیشن محصول مدنظر را دانلود و نصب کنید. سپس حساب کاربری بسازید و ببینید آیا برای امنیت پسورد شما اهمیت قائل هستند یا خیر.

در قسمت کلمه عبور، عبارت بسیار ساده‌ای تایپ کنید. در مرحله بعد اگر اپلیکیشن پسورد شما را ضعیف تشخیص داد ولی آن را قبول کرد، مشخص می‌شود که حریم شخصی شما برای آنها مهم نیست.

3) دفترچه راهنما را با دقت بخوانید

به وب‌سایت تولیدکننده آن وسیله بروید و دفترچه راهنما را دانلود کنید و بخوانید. اگر قسمتی بود که می‌گفت برای اتصال گوشی به آن دستگاه باید دکمه تعبیه شده را فشار دهید تا بتوانید موبایل خود را از طریق بلوتوث و وای‌فای به آن وصل نمایید، محصول خریداری شده از امنیت بالایی برخوردار است چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرید که چه زمانی می‌خواهید آن را روشن کنید و اجازه دهید افراد به آن دستگاه وصل شوند.

4) آیا امنیت شما برای تولیدکننده مهم است؟

به سایت شرکت تولیدکننده بروید و ببینید آیا از کلمات و عباراتی نظیر درجه نظامی، رمز عبور سرتاسری و یا AES 256 استفاده می‌کنند یا خیر.

یک کمپانی مسئولیت‌پذیر به صورت واضح در مورد روش‌های بررسی امنیت در میان برنامه‌ها سخن می‌گوید ولی اگر شاهد استفاده از کلماتی بودید که بیشتر با هک و خطرات آنلاین در ارتباط بود و یا هکرها را به انجام اقدامات خراب‌کارانه تهییج می‌کرد، بهتر است از آن شرکت خرید نکنید.

5) از پسورد قوی استفاده کنید

انتخاب کلمه عبور آسان یعنی فراهم کردن شرایط برای حضور هکرها جهت رخنه در فضای امنیتی شما. بنابراین سعی کنید پسوردی انتخاب نمایید که هم خاص است و هم پیچیده. ضمناً، ببینید آیا کمپانی سازنده محصول از روش تأیید دو مرحله‌ای استفاده می‌کند یا خیر.

اینترنت اشیا اینترنت تکنولوژی هوشمند فناوری

6) بررسی کنید که خدمات پس از فروش آن شرکت چگونه است؟

این بخش بیشتر به آپدیت‌های بعد از خرید مربوط می‌شود. بهتر است اپلیکیشن موبایل را بروزرسانی نمایید تا در صورت وجود مشکل سریعاً از آن آگاه شوید.

برخی اوقات آپدیت‌ها از طریق گوشی به اشیاء اینترنتی ارسال می‌شوند ولی بعضی وقت‌ها هم خودِ دستگاه مستقیماً بروزرسانی می‌شود.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44423 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/04 تعداد مشاهده: 3545
سافت گذر