کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

توصیه های امنیتی بانک صادرات به مشتریان

بانک صادرات ايران در راستاي ارتقاي امنيت حساب هاي مشتريان خود، پيشگيري از هرگونه سو استفاده احتمالي افراد فرصت طلب و همچنين فرهنگ سازي بانکداري الکترونيکي، مواردي را درباره استفاده از کارت هاي الکترونيکي سپهر و بانکداري اينترنتي توصيه کرد.

روابط عمومي بانک صادرات ايران - مشتريان در استفاده از کارت هاي الکترونيکي سپهر بايد از انتخاب اعداد ساده به عنوان رمز کارت هاي خود پرهيز کنند.

بر اين اساس تعيين اعدادي همچون 123456 و 456789 و111222 و 111111 و از اين نوع و يا انتخاب هر گونه اعداد قابل حدس ديگر، مانند تاريخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملي، شماره دانشجويي و گذرنامه به هيچ وجه مناسب نبوده و توصيه مي شود جدا از انتخاب اين اعداد خودداري شود.

گفتني است نگهداري رمز در نزديکي کارت سپهر و يا داخل هرگونه محافظ کنار کارت صحيح نيست چرا که در صورت سرقت يا مفقود شدن هر يک از وسايل مذکور، يابنده يا سارق احتمالي امکان سو استفاده از حساب را به راحتي خواهد داشت.

در همين راستا تاکيد مي شود کاربران در صورت احساس افشا شدن رمز کارت و رويت آن توسط افراد ناشناس در هنگام استفاده از دستگاه هاي خودپرداز، پايانه هاي فروش، شعب بانک و غيره، سريعا نسبت به تغيير رمز از طريق دستگاه هاي خودپرداز و يا تلفنبانک اقدام کنند.

همچنين در استفاده از سرويس بانکداري اينترنتي و نيز دستگاه رمزياب (otp) توصيه مي شود که از افشاي نام کاربري، رمز و ساير مشخصات فردي حين انجام مراحل عضويت و نيز هنگام استفاده از سرويس بانکداري اينترنتي، خودداري و نيز از انتخاب کلمات عبور ساده جهت استفاده از دستگاه رمزياب نيز جدا پرهيز شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 455 گروه خبری: اخبار بانکداری الکترونیکی منبع خبر: فناوران تاریخ خبر: 1388/02/15 تعداد مشاهده: 3488
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر