کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه‌ای جدید در مورد دستگاه پخش محتوای رسانه‌ای سامسونگ

به گزارش سافت گذر، در چند ماه اخیر، سامسونگ تلاش کرده تا محصولات مربوط به پخش محتوای رسانه‌ای خود را گسترش دهد به همین دلیل چند روز پیش این کمپانی کره‌ای نام تجاری به نام Samsung Mobile View را در اداره ثبت حقوق معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رساند که در توضیحات آن آمده است:«« در Samsung Mobile View تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و وسایل هوشمند پوشیدنی نظیر عینک‌ها و دست‌بندها، از نرم‌افزار استفاده می‌کنند تا به تلویزیون‌ها و دستگاه‌های موبایلی وصل شوند داده‌های متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی را پخش و منتقل کنند و محتوای در حال اجرا در گوشی را در تلویزیون به نمایش درآورند»».

سامسونگ تلویزیون گوشی تبلت ساعت هوشمند

جدای از مورد نامبرده، سامسونگ پتنت دیگری را هم در اداره مذکور ثبت کرده که Samsung My Album نام دارد و در توضیحات آن نیز نوشته شده است:«« در Samsung My Album، تلویزیون‌ها، گوشی‌ها، تبلت‌ها، وسایل پوشیدنی هوشمند نظیر عینک‌ها و ساعت‌ها از نرم‌افزار استفاده می‌کنند تا تصاویر را به شیوه شخصی‌سازی‌شده‌ای در نمایشگرهای تلویزیون‌ها پخش نمایند»».

سامسونگ تلویزیون گوشی تبلت ساعت هوشمند

بر اساس توضیحات ارائه شده، پتنت اول قرار است به کاربران اجازه دهد محتواهای مدنظر خود را از گوشی‌ها در تلویزیون‌ها پخش کنند اما مشخص نیست آیا این اتفاق مختص محصولات سامسونگ خواهد بود یا خیر. پتنت دوم نیز به نوعی آلبوم شخصی‌سازی‌شده پخش تصاویر اشاره دارد که یا در گوشی ظاهر آن مشخص می‌شود و یا در نمایشگر تلویزیون.

سامسونگ تلویزیون گوشی تبلت ساعت هوشمند

به هر حال، انتظار می‌رود در کنگره جهانی موبایل در سال 2020 (MWC) و یا در روز معرفی گلکسی اس 11 که احتمالاً در ماه مارس برگزار می‌شود، توضیحات بیشتری در مورد سرویس جدید سامسونگ ارائه گردد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45880 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/24 تعداد مشاهده: 2815
سافت گذر