کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316246 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت تولید ایکس باکس سری ایکس و اس را به تأخیر انداخت

به گزارش سافت گذر، فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود گفته که مایکروسافت تولید ایکس باکس سری ایکس و اس را دیرتر از آن چیزی شروع کرد که می خواست زیرا قصد داشت تمامی ویژگی های RDNA 2 در این دو کنسول وجود داشته باشند.

پلی استیشن پلی استیشن 5 ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس

مایکروسافت تولید این کنسول های جدید را در روزهای پایانی تابستان پارسال شروع کرد و تصمیم گرفت دیگر منتظر AMD جهت تکمیل ساختار پردازنده گرافیکی نماند. طبق اعلام این شرکت، ایکس باکس سری ایکس و اس تنها کنسول های نسل آتی هستند که به صورت تمام و کمال از ویژگی های سخت افزاری RDNA 2 پشتیبانی می کنند.

از جمله این ویژگی ها می توانیم به ردیابی اشعه ای، Mesh Shaders، نرخ بازسازی متغیر از نوع Shading و بازخوردهای نمونه ای حین پخش اشاره کنیم. بر خلاف ادعای مایکروسافت، AMD می گوید که هم پردازنده گرافیکی ایکس باکس و هم پردازنده گرافیکی پلی استیشن 5 مبتنی بر سازه RDNA 2 است اما چه چیزی باعث به تأخیر افتادن تولید آنها شده است؟.

سونی تأیید کرده که در پلی استیشن 5 خبری از نرخ بازسازی متغیر که باعث می شود رزولوشن قسمت های مختلف بازی ها به شکل متفاوتی نمایش داده شود، نخواهد بود. با این قابلیت، پردازنده گرافیکی می تواند روی قسمت هایی که اهمیت بیشتری دارند متمرکزتر گردد.

در این میان، به نظر می رسد ویژگی بازخوردهای نمونه ای حین پخش نیز وجود ندارد. منظور از این قابلیت، بهینه سازی پهنای باند به منظور اجرای محتواها از حافظه های SSD می باشد. مایکروسافت به حضور چنین قابلیتی نیاز دارد زیرا حافظه های SSD ایکس باکس از حافظه های SSD پلی استیشن کندتر هستند. لازم به ذکر است که PS5 دو ویژگی ردیابی اشعه ای و Mesh Shaders را دارد.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت دارد بیشتر ایکس باکس سری ایکس تولید می کند و قرار است این رویه را تا روزهای اولیه تعطیلات سال آتی میلادی نیز ادامه دهد. با این حال، برنامه این شرکت آن است که در بهار تمرکزش را روی ساخت ایکس باکس سری اس بگذارد. اسپنسر می گوید:«« اعتقاد داریم که در اکثر مواقع و در دراز مدت، محصولی که قیمت کمتری دارد، با استقبال بیشتری روبه رو می شود»».

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48103 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/06 تعداد مشاهده: 2231
سافت گذر