کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین آپارتمان‌ها را برای خرید در غرب تهران از کیلید بخواهید

درحالی‌که بسیاری از افراد برای تأمین سرپناه خود و خانواده در انتظار ایجاد تعادلی منطقی در بازار مسکن هستند، باتوجه‌به سطح درآمد متقاضیان در مقایسه با تورم کنونی خانه‌دارشدن به شکل رؤیایی دست‌نیافتنی تبدیل شده و طبق آمار منتشر شده هر ایرانی با احتساب نرخ فعلی پس‌انداز به طور تقریبی 109 سال زمان لازم دارند تا صاحب‌خانه شود به همین دلیل انتظار می‌رود تا با افزایش ساخت‌وسازها و اتخاذ سیاست‌های منطقی تصمیمی منطقی را در مدیریت سیستم خانه‌دارشدن خانواده‌ها اتخاذ کنند تا بحران کنونی مسکن مرتفع شود.

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد

اگر به دنبال سکونت در محله‌ای لوکس و مدرن و همچنین جوان‌پسند هستید به طور حتم سعادت‌آباد یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای شما خواهد بود. این محله جذاب که در شمال غرب شهر تهران و کوهپایه‌های البرز قرار گرفته از منظره و آب‌وهوای فرح‌بخش برخوردار است به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به زندگی در منطقه‌ای با دید عالی و آب‌وهوایی مطلوب هستند با خرید آپارتمان در سعادت‌آباد می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

محله لوکس و لاکچری سعادت‌آباد که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است از شرق با بزرگراه چمران، از غرب با فرحزاد، از شمال باکوی فراز و از جنوب با شهرک غرب همسایه است به همین دلیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مکانی نیز منطقه‌ای لوکس و جذاب به شمار می‌رود که بسیاری از خانواده‌ها و جوانان علاقه‌مند به خرید آپارتمان در سعادت‌آباد هستند.

به‌طورکلی مناطق کوی فراز و شهرک مخابرات که با نام بهرود نیز شناخته می‌شود در شمال و دامنه کوه‌های البرز قرار گرفته و خیابان‌هایی همچون سعادت‌آباد، سر، علامه، 24 متری، بلوار پاک‌نژاد، بلوار شهرداری و همین‌طور بلوار صاحب‌نام فرحزادی از خیابان‌های اصلی سعادت‌آباد به شمار می‌روند که متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد در هرکدام از این مناطق می‌توانند اقدام به تهیه آپارتمان کنند.

همان‌طور که گفته شد محله سعادت‌آباد منطقه‌ای لوکس است که از بافتی مدرن برخوردار است. در این محله به‌ندرت می‌توان آپارتمان‌ها یا خانه‌های قدیمی را جستجو کرد به شکلی در این محله بیش از هر چیز برج‌های مدرن و لوکس و آپارتمان‌هایی با طول عمر کمتر از 20 سال توجه همگان را به خود جلب می‌کند بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد زندگی در منطقه‌ای لوکس و مدرن با بافتی نوساز را تجربه خواهند کرد.

اما علاوه بر موارد ذکر شده محله پر طرف‌دار و جذاب سعادت‌آباد از دسترسی‌های مناسبی نیز برخوردار است. امکان تردد از طریق بزرگراه شهید چمران، یادگار امام و نیایش زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد در هر ساعت از شبانه‌روز امکان رفت‌وآمد به نقاط مختلف کلان‌شهر تهران را داشته باشند.

قیمت خرید آپارتمان در سعادت‌آباد باتوجه‌به لوکس بودن این محله بسیار بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد برای سکونت در این محله ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند از بین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه آپارتمان‌هایی را بین متری 44 میلیون و 300 هزار تومان تا متری 60 میلیون و 600 هزار تومان خریداری کنند.

 

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

اما برای علاقه‌مندان به مناطق تهران نیز محله بلوار فردوس که در منطقه 5 شهرداری قرار دارد جزو محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به‌خصوص در بین قشر جوان است

محله بلوار فردوس به دو بخش بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم می‌شود بخش شرقی این محله بسیار آرام‌تر و دنج‌تر است به همین منظور افرادی که علاقه‌مند به خرید آپارتمان در بلوار فردوس هستند با سکونت در بلوار فردوس شرق زندگی آرام‌تری را تجربه خواهند کرد.

بافت محله بلوار فردوس تلفیقی از بافت مدرن و قدیمی است به همین دلیل در کنار خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های قدیمی، آپارتمان‌های نوسازی ایجاد شده که شکلی خاص را به این محله بخشیده است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس با هر سلیقه‌ای امکان سکونت در این محله را داشته باشند.

به لحاظ دسترسی نیز محله بلوار فردوس از شمال با بزرگراه علامه جعفری از جنوب با آزادراه تهران - کرج، از غرب با بزرگراه ستاری و از شرق با بزرگراه باکری همسایه است که این مسئله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس از این منطقه به هر نقطه‌ای از تهران تردد کنند.

اما برای تهیه مایحتاج ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس نیز وجود هایبر استار ارم و فروشگاه‌های متنوع همچون جانبو و افق کوروش شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان بدون دغدغه اقلام موردنیاز خود را از همین محله تهیه کنند.

اما در این محله جوان‌پسند خیابان‌های گلستان، ابراهیمی و جهرمی از طرف‌داران ویژه‌ای برخوردارند به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس برای سکونت در این محله باید از بودجه به نسبت بیشتری برخوردار باشند زیرا قیمت خرید آپارتمان در بلوار فردوس بین متری 32 میلیون و 900 هزار تومان تا متری 36 میلیون و 400 هزار تومان است که متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس برای انتخابی هوشمندانه می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه ملک موردنظر خود را جستجو و پس از بازدید نهایی اقدام به خریداری کنند.

خرید آپارتمان در ارم

اما یکی دیگر از محله‌های غربی تهران که از طرف‌داران خاصی برخوردار است محله ارم نام دارد این محله که در منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته است. از شمال به بزرگراه علامه جعفری، از جنوب به آزادراه تهران - شمال، از شرق به بزرگراه باکری و از غرب به بلوار شیشه منتهی می‌شود و افراد خاصی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در ارم هستند

محله ارم یکی از مناطقی محسوب می‌شود که از آب‌وهوای مطلوبی برخوردار است که این امر یکی از ویژگی‌های برجسته این محله به شمار می‌رود به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به سکونت در یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای غرب تهران هستند با خرید آپارتمان در ارم می‌توانند زندگی در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز را داشته باشند.

اما یکی از ویژگی‌هایی که محله ارم را از سایر محله‌های منطقه 5 متمایز کرده، وجود شهربازی و باغ‌وحش ارم در این محله است که این ویژگی بر اهمیت این منطقه افزوده است به شکلی که شهرت آن به اقصی‌نقاط دنیا و کشور رسیده و سالانه شمار زیادی از گردشگران، مسافران و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ارم برای سپری کردن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده به این بخش مراجعه می‌کنند و باتوجه‌به قابلیت‌های این شهربازی لحظات پر هیجانی را سپری می‌کنند.

برای خرید اقلام موردنیاز ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ارم نیز امکانات مناسب وجود دارد. در این محله فروشگاه بزرگ و صاحب‌نام هایپر استار باکری در کنار بازار میوه‌وتره‌بار محله و همچنین مراکز خرید کوچک و بزرگ ایجاد شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ارم با استفاده از آنها به‌راحتی می‌توانند مایحتاج خانواده را خریداری کنند.

اما به لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در ارم در مقایسه با سایر محله‌های منطقه 5 به نسبت مناسب‌تر است به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در ارم برای انتخابی مناسب می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید آپارتمان‌هایی را بین متری 31 میلیون و 400 هزار تومان تا متری 36 میلیون و 400 هزار تومان جستجو کرده و برحسب موقعیت، متراژ و تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات ملک موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48588 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1399/12/06 تعداد مشاهده: 2047
کلید واژه ها:
سافت گذر