کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی هماهنگ سازی تم و والپیپر در اندروید 12

به گزارش سافت گذر، گوگل چند روز پیش اولین نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید 12 را منتشر کرد. نسخه بتا این سیستم عامل قرار است در ماه می به دست عموم برسد و سپس بتا پایدار در ماه آگوست و در پایان نسخه پایدار نهایی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. در این بین، یکی از ویژگی هایی که در اولین ورژن پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان مشاهده نشد، هماهنگ سازی تم و والپیپر بود اما حالا یکی از برنامه نویسان توانسته آن را فعال کند.

گوگل گوگل اسیستنت گوگل سرچ اندروید اندروید 12

این قابلیت سبب می شود تا تم گوشی با توجه به رنگ اصلی و غالب تصویر پس زمینه تغییر کند. آن طور که از اسکرین شات های به دست آمده برداشت می شود، عکس پس زمینه بنفش و نارنجی می باشد و همزمان تم رابط کاربری هم به این رنگ تغییر کرده است. این تغییرات بیشتر در دکمه ها و اسلایدرهای منوی تنظیمات، تنظیمات سریع و اعلانات دیده می شوند. طبق ادعای یکی از خبرگزاری ها، اسم رمز این ویژگی Monet است ولی فایل های مربوط به آن در اولین ورژن پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید 12 وجود نداشت بنابراین شاید شاهد حضور آنها در نسخه بتا عمومی که قرار است در ماه می منتشر شود، باشیم.

همزمان با آغاز ماه می، دارندگان گوشی های پیکسل 3 یا جدیدتر گوگل می توانند نسخه های بتا اندروید 12 را دریافت کنند. البته این افراد باید در نظر داشته باشند که اگر این کار را انجام دادند، ممکن است عملکرد گوشی شان با اختلال مواجه گردد زیرا معمولاً در ورژن های بتا بعضی از اپلیکیشن ها درست کار نخواهند کرد و دوام باتری نیز شاید کاهش یابد. سایر دستگاه هایی که از نسخه بتا اندروید 12 پشتیبانی می کنند هم بعداً مشخص خواهند شد.

لازم به ذکر است که در نسخه بتا اندروید، گویا گوگل رابط کاربری سرچ صوتی اپلیکیشن Google Search که در بالا نمایش داده می شود را تغییر داده است. این در حالی است که انتظار می رفت گوگل اسیستنت جای این قسمت را بگیرد ولی حالا تصمیم آن شده که سرچ صوتی برای پاسخ دادن به پرسش های ساده مانند زمان و ساعت هشدار استفاده شود.

یکی از سایت های خبری گزارش می دهد، اگرچه هنگام پرسیده شدن سؤالی رابط کاربری چهار رنگی دیده می شود ولی انیمیشن جدیدی به نمایش درمی آید که نحوه صحبت کردن با گوشی را مشخص می کند. البته هنوز مورد استفاده این انیمیشن را نمی دانیم ولی گوگل فعلاً آن را اضافه کرده است. سرچ صوتی گوگل همچنین، ویژگی دارد که به کاربران اجازه می دهد تون یک آهنگ را زمزمه کنند و سپس بتوانند نام آن را بشناسند. البته از آن جایی که مشابه این قابلیت را پیش از این در گوگل اسیستنت دیده بودیم، می توانیم انتظار داشته باشیم که سرچ صوتی و گوگل اسیستنت به زودی از نظر کارایی شبیه یکدیگر خواهند شد.

گوگل گوگل اسیستنت گوگل سرچ اندروید اندروید 12

رابط کاربری سرچ صوتی گوگل هنوز در همه گوشی ها ظاهر نشده ولی برخی از کاربران نسخه بتا گوگل سرچ توانسته اند از آن بهره ببرند. برای اینکه شما هم عضو خانواده آزمایش کنندگان این برنامه شوید، پس از مراجعه به صفحه آن در پلی استور به پایین بیاید و روی دکمه درخواست عضویت در مرحله بتا ضربه بزنید. سپس مراحل گفته شده را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که حتی اگر نسخه بتا این برنامه را دریافت نمایید نیز هیچ تضمینی وجود ندارد که رابط کاربری جدید سرچ صوتی را ببینید.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48592 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/06 تعداد مشاهده: 2649
سافت گذر