کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی چند ویژگی جدید برای اندروید توسط گوگل

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز خبر داد چند ویژگی جدید به سیستم عامل اندروید خواهد آمد که برخی از آنها مخصوص دستگاه های خاص و برخی از آنها مخصوص همه دستگاه ها هستند. این ویژگی ها به امنیت، دستیابی و . . . مربوط می شوند. نحوه عرضه آنها هم شبیه شیوه انتشار امکاناتی مانند Nearby Share است که پارسال منتشر شده بود.

اندروید گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید آپدیت اندروید

اولین قابلیت تازه، ابزار Password Checkup می باشد که ابتدا در قالب یک افزونه معرفی شد و سپس به کروم آمد. همان طور که از نامش مشخص است، هنگامی که کاربران دارند پسوردی می نویسند، این ویژگی به آنها هشدار خواهد داد که آیا اطلاعات کاربری شان افشا شده اند یا خیر. این یعنی افراد می توانند رمزهایی که مشکل دار هستند را تغییر دهند و از آنها استفاده نکنند.

حالا این ویژگی با Autofill اندروید 9 یا جدیدتر همگام سازی می شود تا به افراد اطلاع دهد که باید پسوردشان را عوض کنند. به علاوه، با آن می توان کلمات عبور خاصی تولید و از آن اطلاعات با روش های تأیید بیومتریکی محافظت کرد.

اندروید گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید آپدیت اندروید

دیگر ویژگی، آپدیت تازه ای برای اپلیکیشن Messages است که امکان زمانبندی پیام ها برای ارسال در زمانی دیگر را می دهد. بر این اساس، حالا فشردن دکمه ارسال پیام برای مدتی طولانی تر، گزینه ای برای تعیین تاریخ و ساعت ارائه خواهد کرد تا مشخص کنیم پیام در فلان زمان فرستاده شود. گزینه زمانبندی پیام ها به صورت پیش فرض در اپلیکیشن Messages گوشی های سامسونگ وجود داشته و کاربران سایر دستگاه ها هم می توانسته اند از نرم افزارهای متفرقه برای انجام این کار بهره بگیرند. به هر حال، این قابلیت در نرم افزار Messages نصب شده در اندروید 7 یا جدیدتر وجود خواهد داشت.

برای ویژگی های دستیابی هم حالا TalkBack آپدیت شده تا کسانی که مشکلات بینایی دارند از آن بهره بگیرند. این به روزرسانی از شیوه ناوبری چند انگشتی در گوشی های پیکسل و سامسونگ پشتیبانی می کند تا بتوان متن ها را انتخاب یا ویرایش کرد. به علاوه، روش های کشیدنی جدیدی عرضه شده که امکان خواندن کل متن یا تیترها را به وجود می آورد. گوگل همچنین، 25 دستور صوتی جدید اضافه کرده تا امکان پیدا کردن بخش خاصی از متن روی نمایشگر فراهم گردد. در نهایت، دو زبان تازه برای کیبورد بریل در نظر گرفته شده است.

اندروید گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید آپدیت اندروید

گوگل اسیستنت هم آپدیت شده تا به کاربران اجازه دهد همزمانی که گوشی قفل است، با آن ارتباط برقرار کنند. گوگل می خواهد برای فعالسازی این ویژگی، کارت هایی به هوم اسکرین قفل شده بیفزاید و به آن گزینه های تنظیم ساعت هشدار و تایمر، ارسال پیام با صدا و . . . اضافه کند. گوگل خبر می دهد که با این قابلیت ها می توان بدون اینکه در کنار گوشی باشیم، کارها را انجام دهیم.

دیگر ویژگی مورد انتظار، دارک مد برای گوگل مپس می باشد. در حالی که وقتی شب می شود تم این برنامه تیره می گردد ولی هنوز حالت تیره همیشگی برای آن عرضه نشده بود اما گویا به زودی می توان این گزینه را در تنظیمات این نرم افزار مشاهده کرد تا کسانی که گوشی شان از نمایشگر AMOLED بهره می برد بتواند انرژی کمتری مصرف کند.

اندروید گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید آپدیت اندروید

در نهایت، گوگل ویژگی های جدیدی برای Android Auto معرفی کرده که دستورات اسیستنت و تصاویر پس زمینه ماشینی از آن جمله اند. برای سفرهای طولانی، سیستم درونی خودرو بازی های صوتی دریافت خواهد کرد. به علاوه، سایر ویژگی ها هم عبارتند از تقسیم صفحه نمایش گوگل مپس در نمایشگرهای بزرگ و گزینه حفاظت از حریم شخصی هنگام نمایش پیام Android Auto در صفحه نمایش. این قابلیت ها قرار است به دست کاربران اندروید 6 یا جدیدتر برسند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48594 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/06 تعداد مشاهده: 2532
سافت گذر